Ik moet een nieuwe computer hebben om er grafisch werk mee te doen. hierbij bewerk ik platjes van ca. 1Gb. op deze computer worden GEEN games gespeeld, dus ik heb totaal geen 3D vermogen nodig. wie weet of hierbij het verschil tussen SDRAM en DDR groot is?
praktisch niet merkbaar...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Als je render werk doet in bv. Adobe photoshop is DDR sneller, verder zit er volgens mij niet veel verschil tussen
dit heeft ook met de kaart te maken in combo met type geheugen.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de radeon 64mb ddr, zeer goed 2d kwaliteit haalde, als je dat afzet tegen een gf2pro kaartje van bijna dezelfde prijs heb je al een behoorlijk verschil in prestaties
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de radeon 64mb ddr, zeer goed 2d kwaliteit haalde, als je dat afzet tegen een gf2pro kaartje van bijna dezelfde prijs heb je al een behoorlijk verschil in prestaties
Sinlath | Opinions may contain latency
Ik zie dat dit je eerste post op het forum is, dus ik zal je even wijzen op de FAQ als je die nog niet gelezen hebt. Verder is er een Search functie waarmee je antwoorden op je vragen kunt vinden. De vraag die je stelt is al vaak besproken, dus je moet even zoeken met de Search.
[search=ddr sdram]
Een voorbeeld van een gevonden topic:
[topic=172730]
Succes
[search=ddr sdram]
Een voorbeeld van een gevonden topic:
[topic=172730]
Succes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()