Sinds enkele dagen crash Ghost Recon Breakpoint na een minuut of 2 als ik dit spel aan het spelen ben. Ik loop rond, ik ben aan het schieten of vliegen... opeens sluit het spel zichzelf af en keert terug naar Windows. Ik kan dan mooi een crash report naar ubisoft sturen en klaar. Hij heeft het weken daarvoor prima gedaan. Kan ook niet terughalen dat ik iets heb veranderd waardoor het spel niet meer werkt.
Dit is begonnen, vlak na de update 1.0.3. Ook update 1.0.3.1 bracht helaas geen uitkomst.
Inmiddels gechat en over en weer gemaild met ubisoft, maar zij kunnen we tot nu toe ook niet verder helpen. Ze sturen mijn aanvraag door naar het Ghost Recon team. Ook aan de hand van msinfo32 en dxdiag komen ze op dit moment niet echt verder.
Ze dachten dat het aan de macro's zou liggen van mijn toetsenbord of muis. Maar dit bleek het ook niet te zijn. Andere spellen zoals BL3 of Jurassic World Evolutioneel werken prima.
Wie van jullie heeft ervaring met dit probleem en nog belangrijker: heeft het spel weer aan de praat gekregen???
Bedankt voor het lezen en meedenken!
.............
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- al deze stappen uiteraard: https://support.ubi.com/en-gb/faqs/000025947/
- de beta van de pc gegooid
- systeem gecontroleerd op fouten
- temperatuur van GPU en CPU zijn prima
- Windows op fouten gecontroleerd
- alles drives etc nog een keer verwijderd en geïnstalleerd net als de game en ubisoft launcher
- spel en launcher op andere harde schijf geïnstalleerd
- ander toetsenbord en muis
- opstarten zonder andere programma's
...
intel core i7 4770k
maximus vi hero
radeon r9 200
w10 64 bit
logitech g510s
deathadder chroma
aantal harde schijven
Dit is begonnen, vlak na de update 1.0.3. Ook update 1.0.3.1 bracht helaas geen uitkomst.
Inmiddels gechat en over en weer gemaild met ubisoft, maar zij kunnen we tot nu toe ook niet verder helpen. Ze sturen mijn aanvraag door naar het Ghost Recon team. Ook aan de hand van msinfo32 en dxdiag komen ze op dit moment niet echt verder.
Ze dachten dat het aan de macro's zou liggen van mijn toetsenbord of muis. Maar dit bleek het ook niet te zijn. Andere spellen zoals BL3 of Jurassic World Evolutioneel werken prima.
Wie van jullie heeft ervaring met dit probleem en nog belangrijker: heeft het spel weer aan de praat gekregen???
Bedankt voor het lezen en meedenken!
.............
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- al deze stappen uiteraard: https://support.ubi.com/en-gb/faqs/000025947/
- de beta van de pc gegooid
- systeem gecontroleerd op fouten
- temperatuur van GPU en CPU zijn prima
- Windows op fouten gecontroleerd
- alles drives etc nog een keer verwijderd en geïnstalleerd net als de game en ubisoft launcher
- spel en launcher op andere harde schijf geïnstalleerd
- ander toetsenbord en muis
- opstarten zonder andere programma's
...
intel core i7 4770k
maximus vi hero
radeon r9 200
w10 64 bit
logitech g510s
deathadder chroma
aantal harde schijven