Ikea sonos symfonisk boekenplank en netflix

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512729

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een sonos symfonisk bij de Ikea gekocht. Nadat ik aan een verkoper heb gevraag of ik deze box ook kon gebruiken voor Netflix, leek mij dit een goede koop. Hij zei dat ik het dan via mijn telefoon kon casten naar de boekenplankbox.

Spotify gaat allemaal zonder problemen, maar ik krijg het idee dat hij bij mijn vraag over Netflix maar gewoon wat heeft gezegd. Al hoop ik van niet natuurlijk ;)

Iemand enig idee als dit inderdaad kan, hoe ik het dan voor elkaar kan krijgen?

Alvast hartelijk dank!

Groetjes,
Linda

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 22:28
Je wilt Netflix kijken op je speaker of hoe moet ik het zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Het geluid van Netflix wil ze natuurlijk streamen naar de speaker.
Dus beeld op telefoon en geluid op speaker.

Ik heb zelf geen ervaring met de speaker van ikea,maar in het verleden wel met het platform van SONOS. Destijds is het mij nooit gelukt om iets dergelijks voor elkaar te krijgen. Ik kon wel geluid van mijn ipad naar het systeem streamen omdat ik een apple airport aan het systeem had gehangen.

Er zat zo veel vertraging in dat dat ook weinig bruikbaar was.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 22:28
Ik vind het toch niet heel helder eerlijk gezegd, wil je Netflix op je telefoon en het geluid streamen naar de speaker, wil je Netflix casten/streamen naar je TV en het geluid op je speaker?

Ik ga ervan uit dat het niet kan. Het casten van een Netflix of Spotify stream opent eigenlijk gewoon direct de stream op het externe apparaat. Het is meestal niet zo dat je de audio output van je telefoon op het apparaat afspeelt, dan zou je al je meldingen en dergelijke ook binnen horen komen. Met bluetooth is dat wel weer mogelijk.

Maargoed, ik heb de handleiding er niet op nageslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je een Apple apparaat gebruikt kun je de speaker via Airplay aansluiten. Dan heb je ook geen problemen met vertraging. Zo werkt dat in ieder geval met de Sonos One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512729

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik heb een Android telefoon. Ik dacht misschien kan ik wel via mijn telefoon en de Netflixapp die daarop staat het geluid naar de sonosbox casten (beeld gewoon op telefoon) In de Ikea zei een medewerker dat dat kon. Vind het vreemd dat dat alleen met Spotify en zulk soort diensten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

https://nl.community.sonos.com/home-theater-229108/netflix-appletv-app-ondersteuning-sonos-6769898

Dit ligt niet aan IKEA. Als je had gegoogled dan wist je dat je dat het niet kan/kon. En zoals de posting dat al zei, dat kan je Sonos niet verantwoordelijk houden.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Pagina: 1