Aankoopadvies twee dezelfde monitoren met afwijkende specs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly2K
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-08 12:22
Beste lezer(s),

Wie kan mij helpen, ik ben een nieuwe PC aan het samenstellen en daarbij wil ik twee schermen op aansluiten. Deze setup is om te gamen maar ook voor zakelijk gebruik. Ik weet niet of het bestaat... maar mijn idee is om qua uiterlijk twee dezelfde schermen te hebben alleen dan eentje voor te gamen en eentje ernaast voor het zakelijke. Hiermee wil ik de kosten besparen om een game monitor te combineren met een "lowbudget" monitor.

1ste scherm: 24inch, min 144hz, <2ms, (quad HD / full HD) en met g-sync ondersteuning
2e scherm: 24 inch, (quad HD / full HD) -low budget

Is er iemand die mij hiermee kan helpen? _/-\o_
...

De PC welke ik wil samenstellen krijgt een GTX 1660 Super met een i5-9600k
...

Verschillende merken al geprobeerd met twee modellen alleen dan wijkt de poot af of is de rand om het scherm verschillend. En ik wil juist van de buitenkant geen verschil zien ;)
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:06
Als je G-Sync als eis laat vallen is de kans dat je een match vind stukken groter. nVidia werkt op veel Freesync monitoren ook met Freesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly2K
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-08 12:22
Bedankt voor je reactie en het klopt inderdaad dat GTX kaarten nu ook werken met FreeSync na driver updates. Alleen heb ik ook test gelezen waarbij dit niet voor alle monitoren geldt en dan kom ik weer op dezelfde vraag uit... welke monitor waar ik mijn kaart optimaal kan benutten kan ik combineren?