Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ik wil onderandere assassins creed Odyssey kunnen spelen. Het liefst ook wel wat zwaardere games(hoeft perse op high, maar wel zo goed mogelijk voor het geld wat ik te beteden heb 1200 á 1300) Zou het ook niet verkeerd vinden om evt. uitbreidmogelijkheden te hebben voor toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een pc via een site samen gesteld en ik zou graag van jullie willen weten of de prijs een beetje goed is. en alles wat er in zit of ik dit wel nodig ben voor wat ik wil.
€1263,00
MSI X470 Gaming Pro
GeIL ValueRAM 16GB DDR4-3000
SSD 500GB Crucial MX500
(Heb zelf nog een 1000 GB HDD 2,5 die ik zou willen aansluiten)
Standaard geluidskaart
1Gbit netwerkkaart
600 Watt Cooler Master
Fluisterstil: Cooler Master MA410P
Sharkoon TG4 Glass - RGB
NVIDIA RTX 2060 SUPER 8GB
AMD Ryzen 5 3600 - 6 Cores
Hij word dan volledig voor je in elkaar gezet en geinstalleerd met windows 10
Ik ben hier nog best wel een noob in en zou graag wat input hebben van buitenaf.
Als er nog meer info nodig is laat het maar weten
Vooral gamen, ik wil onderandere assassins creed Odyssey kunnen spelen. Het liefst ook wel wat zwaardere games(hoeft perse op high, maar wel zo goed mogelijk voor het geld wat ik te beteden heb 1200 á 1300) Zou het ook niet verkeerd vinden om evt. uitbreidmogelijkheden te hebben voor toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een pc via een site samen gesteld en ik zou graag van jullie willen weten of de prijs een beetje goed is. en alles wat er in zit of ik dit wel nodig ben voor wat ik wil.
€1263,00
MSI X470 Gaming Pro
GeIL ValueRAM 16GB DDR4-3000
SSD 500GB Crucial MX500
(Heb zelf nog een 1000 GB HDD 2,5 die ik zou willen aansluiten)
Standaard geluidskaart
1Gbit netwerkkaart
600 Watt Cooler Master
Fluisterstil: Cooler Master MA410P
Sharkoon TG4 Glass - RGB
NVIDIA RTX 2060 SUPER 8GB
AMD Ryzen 5 3600 - 6 Cores
Hij word dan volledig voor je in elkaar gezet en geinstalleerd met windows 10
Ik ben hier nog best wel een noob in en zou graag wat input hebben van buitenaf.
Als er nog meer info nodig is laat het maar weten
[ Voor 4% gewijzigd door EStyleFancy op 29-11-2019 16:59 ]