Nieuwe PC + Audio en koppeling met TV.

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joice de Boer
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik zoek een?
Audio oplossing en PC.

Wat is je budget?
1500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een LG 55SM8200PLA en een oude (2010, destijds 500 euro) Harman Kardon receiver en 5.1 bijbehorende boxen/subwoofer. Die HarmaN Kardon vertoont kuren en willen we vervangen.

Nou wil ik het volgende.
1. Een nieuwe geluidsset voor de gemiddelde consument. (Ik ben geen soundengineer en hoef dus ook niet die kwaliteit). Ik ben tevreden over de oude Harman Kardon set. Dat is ongeveer mijn luisterniveau. Ik vind surround ook fijn. Is er iets te koop voor dit budget als home cinema of moet het een soundbar worden?

2. Een nieuwe computer die de nieuwste games, Photoshop en multitasking aan kan en waar een hp 1920res monitor voor klaar staat, en die (geluid en beeld) kan streamen met hdmi? naar de tv en de nieuwe geluidsinstallatie? Ik ben geen pro gamer, game niet elke dag, dus ook hier geldt, ik zoek naar consumenten kwaliteit. Hoe stiller hoe beter.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zoek me suf. Vaak krijg ik ingewikkelde vragen en peperdure oplossingen. Ik zoek echt hulp. Zo concreet mogelijk. Dus zoiets als "de soundbar vanJBL typpexxx is goed, daar kan je de Asus 9876XX computer en je tv tegelijk op aansluiten met HDMI. Via de soundbar kan je ook met je pc beeld naar de tv streamen. etc. Hoe concreter het advies hoe fijner.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke pc, welke audio en hoe koppel ik de tv, audio en pc allen aan elkaar? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Alvast super bedankt!

Beste antwoord (via FeaR op 01-05-2020 18:54)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

FeaR

In GoT we trust

Helaas werkt het op GoT zo niet. Sowieso is dit vraagst veel te breed voor één topic. In Consumentenelektronica kan het audio systeem besproken worden, voor de PC moet je in Harde waren zijn. Voor het deel in Consumentenelektronica: bedenk eerst wat je wilt. Zonder enige vorm van aanknopingspunt is het voor ons niet te zeggen of je voor een sound bar moet gaan of andere oplossing. Wat is er precies mis met de Harman Kardon? Als de speakers nog goed zijn dan kan je mogelijk alleen de receiver vervangen. In deze vorm is het veel te algemeen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

FeaR

In GoT we trust

Helaas werkt het op GoT zo niet. Sowieso is dit vraagst veel te breed voor één topic. In Consumentenelektronica kan het audio systeem besproken worden, voor de PC moet je in Harde waren zijn. Voor het deel in Consumentenelektronica: bedenk eerst wat je wilt. Zonder enige vorm van aanknopingspunt is het voor ons niet te zeggen of je voor een sound bar moet gaan of andere oplossing. Wat is er precies mis met de Harman Kardon? Als de speakers nog goed zijn dan kan je mogelijk alleen de receiver vervangen. In deze vorm is het veel te algemeen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.