Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik denk een GPU. Ik heb mijn huidige pc aangeschaft in 2015. Ik draaide toen op W7. Vanaf dag 1 kon ik mijn GPU niet gebruiken in mijn PCI-E 3.0 slot. In de 2.0 deed hij het wel. Ik heb sinds enkele maanden W10.
Mijn pc is ook sinds enkele maanden aan het laggen. Als ik meerdere tabs in chrome open heb, liep de pc al vast en begon de kast erg veel geluid te maken. Na driverupdates kan ik wel meerdere tabs open hebben, maar games draaien vind het nog steeds moeilijk. Voorheen (W7 tijd) draaide ik PUBG, GTA V etc op max settings. Nu op minimaal stottert hij al. Ook is de pc al twee keren uitgevallen en blijft dan in een bootloop hangen. De GPU eruit halen, wat blaastechnieken toepassen en de pc deed het gek genoeg weer.
Een erg lange inleiding, maar hiermee wil ik duidelijk maken dat ik denk dat mijn GPU aan vervanging toe is. Hoop dat jullie dat kunnen beamen.
Mocht dit zo zijn, dan twijfel ik op het vervangen van enkel de GPU zinvol is of dat er binnenkort de gehele binnenkant kast vervangen moet worden.
Wat is je budget?
Geen budget. Is afhankelijk of het enkel een vervanging GPU is of gehele pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Heb nu een MSI erin zitten, echter door de problemen vanaf dag 1 twijfel ik lichtelijk.
Ik heb gelezen dat de betere kaarten op dit moment toch wel de RX5700 en de RTX2060 zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor gamen. Af en toe bewerk ik wat foto's en video's met PS CS6 en Davinci Resolve. CAD gebruik ik nog korte tijd (nieuwe woning, bijna helemaal gesetteld.)
Mijn build op dit moment
Ik zoek een?
Ik denk een GPU. Ik heb mijn huidige pc aangeschaft in 2015. Ik draaide toen op W7. Vanaf dag 1 kon ik mijn GPU niet gebruiken in mijn PCI-E 3.0 slot. In de 2.0 deed hij het wel. Ik heb sinds enkele maanden W10.
Mijn pc is ook sinds enkele maanden aan het laggen. Als ik meerdere tabs in chrome open heb, liep de pc al vast en begon de kast erg veel geluid te maken. Na driverupdates kan ik wel meerdere tabs open hebben, maar games draaien vind het nog steeds moeilijk. Voorheen (W7 tijd) draaide ik PUBG, GTA V etc op max settings. Nu op minimaal stottert hij al. Ook is de pc al twee keren uitgevallen en blijft dan in een bootloop hangen. De GPU eruit halen, wat blaastechnieken toepassen en de pc deed het gek genoeg weer.
Een erg lange inleiding, maar hiermee wil ik duidelijk maken dat ik denk dat mijn GPU aan vervanging toe is. Hoop dat jullie dat kunnen beamen.
Mocht dit zo zijn, dan twijfel ik op het vervangen van enkel de GPU zinvol is of dat er binnenkort de gehele binnenkant kast vervangen moet worden.
Wat is je budget?
Geen budget. Is afhankelijk of het enkel een vervanging GPU is of gehele pc.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Heb nu een MSI erin zitten, echter door de problemen vanaf dag 1 twijfel ik lichtelijk.
Ik heb gelezen dat de betere kaarten op dit moment toch wel de RX5700 en de RTX2060 zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor gamen. Af en toe bewerk ik wat foto's en video's met PS CS6 en Davinci Resolve. CAD gebruik ik nog korte tijd (nieuwe woning, bijna helemaal gesetteld.)
Mijn build op dit moment
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 240,79 | € 240,79 |
| 1 | Moederborden | MSI H97 GAMING 3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Vaya II Value Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Asus VE248HR Zwart | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Monitoren | LG W2343T-PF Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Speedlink Parthica (Qwerty US) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Muizen | MadCatz R.A.T. 3 Matte Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic M12II Evo 520W | € 64,95 | € 64,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 516,69 | ||