Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurst100
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-04 13:44
Ik ben al een aantal jaren actief in het in elkaar zetten van systemen voor mezelf, familie en directe vrienden. Tot nu toe allemaal (full)tower systemen.

Maar grijp ik nu (Black Friday) de kans aan om een nieuw systeem voor mezelf in elkaar te gaan zetten. Het leek mij leuk om dit in een Mini PC te bouwen. Echter vind ik het lastig om te bepalen of dit alles in de behuizing gaat passen.

Waar ik al rekening mee heb gehouden:
- De maximale videokaart lengte die de behuizing (SHARK ZONE C10 ) ondersteund is 315mm. De videokaart is 281mm (Asrock Radeon RX 5700 XT).
- De maximale cpu koeler hoogte die de behuizing (SHARK ZONE C10 ) ondersteund is 150mm. De CPU koeler (voorlopig, hier ben ik dus niet zeker over CORSAIR Hydro Series H45) is radiator maat 120 mm.

Mijn vraag aan jullie is dus vooral, zien jullie nog mogelijke problemen met de huidige samenstelling; en hebben jullie wellicht een betere optie voor koeling?

Huidige samenstelling:
Processor - AMD Ryzen 7 2700X
Moederbord - Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI
Videokaart - Asrock Radeon RX 5700 XT
Voeding - CORSAIR RMx Series RM650x
Opslag - Kingston A2000 500 GB
Ram - G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS
Behuizing - Sharkoon SHARK ZONE C10
CPU cooling - CORSAIR Hydro Series H45 Performance Liquid CPU (voorlopig)

Eventuele link naar winkelmand voor makkelijker zoeken: Azerty winkelmand

Alle feedback is welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Start even een nieuw topic in Desktop Aankoopadvies aan de hand van DAA beleid, want nu weten we niet eens een doel en een budget ;).

En zoals je daar kunt lezen zijn linkjes naar winkelmandjes niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 29-11-2019 14:04 ]

Dit topic is gesloten.