Toon posts:

Een simpel device ombouwen tot een controller voor console

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, ik ben nieuw hier en weet dus niet of deze topic in het juiste subforum is geplaatst. Excuses indien dit niet zo is.

Ik ben op zoek naar hulp bij het volgende;
Ik wil voor een activatiecampagne een apparaat wat werkt met een binaire trigger, denk aan een balpen die je in- of uitklikt, om te bouwen tot een controller om een simpele game te kunnen spelen waarbij wel gericht moet worden op elementen op het scherm. De console zou niet perse uitmaken, het zal gaan om een simpele game met 1 level, in het verlengde van Duckhunt.

Ik hoor het graag als iemand hulp kan bieden en geef graag meer informatie over mijn idee, of in overleg wat er mogelijk zou zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12

M2M

medicijnman

Raspberry pi, nintendo 8-bit emulator en een GPIO pin gebruiken als single-key toetsenbord?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
Hoi @Verwijderd, welkom op Tweakers! :) het vragen om (betaalde) diensten staan we niet toe op het forum, daarvoor hebben we https://tweakers.net/aanbod/. Verder lijkt me het handiger om een topic te openen in Modding, Mechanica & Elektronica als je zin hebt gekregen om zelf te knutselen en daar wat hulp bij wilt. Neem wel even Het algemeen beleid door, we verwachten een bepaalde eigen inzet bij het openen van topics :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.