Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinmanz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 20:29
Ik zoek een?
GPU voor 1080p+ en future proof, mik nu op een 5700 XT Red Dragon

Wat is je budget?
<400,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede koeling en stil bij geen gebruik, leek Powercolor uit te komen uit verschillende reviews

Nu heb ik de volgende vraag:
Ik ben momenteel woonachtig in DE waar ik de kaart in kwesite kan krijgen voor mijn budget
https://www.proshop.de/Gr...pc&utm_campaign=pricesite
Maar ik heb hier mijn desktop niet. Ik verhuis in juni terug naar NL en heb dan pas mijn dekstop en kan dus dan pas gebruik gaan maken van de kaart.

Mijn vraag is dus wat is wijsheid? Is dit een erg goede aanbieding of gaat hij hoogstwaarschijnlijk nog verder dalen na de winter? Hoe snel dalen GPU's in prijs?

Bij voorbaat dank _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is bijzonder nette prijs _op dit moment_.

Niemand weet wat de prijzen in de komende 6 maanden gaan doen, blijven ze nog waarde vast dan blijft het een leuke prijs, maar kan best dat ze nog wat tientjes dalen als er betere/nieuwere modellen uitkomen.

Al zit ik te springen om een nieuwe kaart, had ik het wel geweten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:11
Ondanks dat het een mooie prijs betreft zou ik hem niet nemen. Stel hij komt kapot aan (DOA) dan merk je dat pas over een half jaar. Je hebt bovendien dan een half jaar verspilde garantieperiode. En niemand weet wat de prijzen het komend half jaar gaan doen. Kans is dat tegen die tijd weer nieuwe kaarten beschikbaar zijn.

Voor 1080p is deze videokaart sowieso overkill op dit moment. Daarbij weet ik niet wat de rest van je onderdelen zijn, welke games je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:17
Niet doen. Je weet nooit wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Zolang niemand een glazen bol heeft, blijft het gissen, dus is het niet topicwaardig. Houd de prijzen goed in de gaten en koop het wanneer je het nodig hebt. En schik je in de gedachten dat wat je nu koopt, morgen altijd goedkoper zal zijn. Zo is het nu eenmaal met hardware.

Dit topic is gesloten.