[Black Friday Alert] Scams en Phishing Alerts

Pagina: 1
Acties:
  • 1.335 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 21:33
Na aanleiding van de koopjesdagen Black Friday & Cyber Monday wil ik ook een waarschuwing laten zien, er zijn geen sites die er aandacht aan geven en Tweakers ook niet, en er is ook geen topic waar je dat kan, dus doe ik maar een poging,

Securelist.com heeft wel een stuk geschreven, over de vele pogingen en hoe sommige gevaren werken op deze dagen, met een stuk social engineering bijvoorbeeld.
https://securelist.com/black-friday-report-2019/95109/

Ik ben zelf nog geen scams tegen gekomen, en let erg goed op en doe alles vanuit accounts, en klik op links maar wel met een heel oplettende voorzichtigheid.

Ik weet niet of het op prijs wordt gesteld, maar als je een scam hebt gevonden of ziet, zou je hier een mededeling kunnen maken, een link wordt denk ik niet gewaardeerd.

mede auteurs zijn welkom, laat maar weten, ik ben zelf namelijk niet zo bedreven in een mooi topic te starten

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:A&K is bedoeld om aanbiedingen te delen, niet voor dit soort topics, gezien we hier de Shopreviews al voor hebben.

Tevens wil ik je wijzen op Het algemeen beleid #achteraf.

Hier gaat in ieder geval een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.