Toon posts:

relay mailhost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben thuis aan het spelen met php enzo, ik heb een smtp server nodig die relaying toestaat. Weet iemand of die nog bestaan??

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-04 16:26
Ze bestaan vast nog wel.
Vooral mensen met kabel, die aan het pielen zijn met een mail servertje.
Die hebben het meestal niet uitgezet..

Maar waar je ze moet / kunt zoeken...

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

die van je provider staat open voor jou, gratis service van ze :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 16:20 schreef -Rob- het volgende:
die van je provider staat open voor jou, gratis service van ze :)
die van mij dus meestal niet....

Verwijderd

Waarschijnlijk moet je dan eerst via pop3 je authenticeren (vaag woord) voordat je via SMTP kan versturen...

Je kan natuurlijk ook een eigen mailservertje in elkaar zetten, neem daarvoor bv. Mailtraq.

Mailtraq kan je instellen dat 'ie via MX lookups (DNS) mail verstuurd en dus niet je mail doorstuurd naar de smtp server van je provider zoals nep-mailservers als WinRoute doen...

Verwijderd

Topicstarter
damn...

Verwijderd

de meeste mensen die relaying zoeken willen dit niet voor legale doeleinden gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 16:47 schreef Kertje het volgende:
de meeste mensen die relaying zoeken willen dit niet voor legale doeleinden gebruiken :)
ik weet het, jammer genoeg ik wel en ik heb het nog niet aan de praat op me eigen bak :(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49
ik ken nog wel een grote provider die het nog open heeft staan hor :)

* Dutchman! merkte het nadat hij overgestapt was van kabel naar ADSL en doodleuk zijn mail nog via de oude provider kon versturen :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 17:15 schreef Dutchman! het volgende:
ik ken nog wel een grote provider die het nog open heeft staan hor :)

* Dutchman! merkte het nadat hij overgestapt was van kabel naar ADSL en doodleuk zijn mail nog via de oude provider kon versturen :)
en dat is....icq me maar dan

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

het niet noemen van die grote provider slaat nergens op! het noemen van een mailserver die relaying ondersteunt is niet illegaal, maar kan juist erg handig zijn.... |:(

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Wat is er op tegen om op je eigen bak een smtp servertje te draaien?

Open relay servers zijn er niet meer veel, die zijn schadelijk voor het Internet enzo.. vandaar dat het moeilijk wordt.. zelf eentje draaien is de beste oplossing!

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

het niet noemen van die grote provider slaat nergens op! het noemen van een mailserver die relaying ondersteunt is niet illegaal, maar kan juist erg handig zijn.... |:(
Totaal niet. Er is GEEN reden om een open relay te draaien, en alle open relays die ik vind worden meteen aangemeld.

Zeker met oplossingen zoals SMTP AUTH en pop before SMTP is het draaien van een open relay alleen een uitnodiging voor de spammers. Meteen afsluiten die bakken.

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

zal ik ff aardig doen ?
ik heb een hele goeie voor je :)

[acm-edit, niet netjes om een ip te noemen van een server die niet van jou is, maar wel mensen uitnodigen er misbruik van te maken]

'k heb geen id of ik dat hier mag posten, zoniet dan haalt 'n adje dit ip maar weer weg:)

De beheerders van deze server zijn een stel vieze naaiberen dus bij deze leren ze misschien 's iets te updaten cq configgen. aangezien ik nog steeds zit te wachten tot ze 's ff php 4 installen op een van hun servers zodat ik ook mijn site kan uploaden :r

dus: van mij part spam je deze mailserver helemaal ondersteboven, dan ligt ie er weer uit, kunnen ze weer een nieuwe neerzetten >:)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

Stuur hem via localhost :?
Pagina: 1