Vraag: Kunnen we dit soort webshops uit de Pricewatch halen? 
Het duidt er op dat deze webshop moeilijk doet, dan wel niets oplost, als een "onverzekerde" verzending niet aan komt. Ook leggen ze het risico bij de koper neer met uitspraken als "U bent verzekerd" "U bent niet verzekerd".
Ze hebben onduidelijke voorwaarden en deze zijn ook nog eens in strijd met de wet, en voorwaarden van PayPal en CC- maatschappijen.
Hun zijn verantwoordelijk voor de levering van een zending, dat ze er voor kiezen om iets zonder tracking te versturen is hun eigen (ondernemers)risico.
Dit is in ieder geval de indruk die ze op proberen te wekken.
Zie ook de reviews:
https://tweakers.net/shop...nter-punt-nl/shopreviews/
Lijkt imo op iemand van 16 die dacht een webshop te kunnen starten. Zie ook de typefouten, man man man, als je toch een webshop hebt wordt er wel geacht dat je in fatsoenlijk Nederlands informatie plaatst.
Betreft MemoryStunter.nl
Het duidt er op dat deze webshop moeilijk doet, dan wel niets oplost, als een "onverzekerde" verzending niet aan komt. Ook leggen ze het risico bij de koper neer met uitspraken als "U bent verzekerd" "U bent niet verzekerd".
Ze hebben onduidelijke voorwaarden en deze zijn ook nog eens in strijd met de wet, en voorwaarden van PayPal en CC- maatschappijen.
Hun zijn verantwoordelijk voor de levering van een zending, dat ze er voor kiezen om iets zonder tracking te versturen is hun eigen (ondernemers)risico.
Bij briefpost bent ontvangt u geen track en trace nummer. Wanneer de brief verkeerd bezorgd wordt of niet aankomt is dat niet te traceren. Bij Pakketpost bent u verzekerd en 100% zeker en bij het niet uitleveren kunnen we het veel sneller oplossen.
m.a.w. als je "niet verzekerd" selecteert bij de verzendmethode is het voor hun hoogstwaarschijnlijk een reden om "tenzij uitdrukkelijk anders afgesproken" als argument te gebruiken bij een niet aangekomen of beschadigde zending.Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten ligt bij ons tot het moment van bezorging aan u of een vooraf aangewezen en ons bekendgemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is afgesproken.
Dit is in ieder geval de indruk die ze op proberen te wekken.
Zie ook de reviews:
https://tweakers.net/shop...nter-punt-nl/shopreviews/
Laadtijd van de site is matig. De prijzen lijken interessant.
Ik was op zoek naar geheugenkaartje voor mijn nieuwe tab. Via tweakers kwam ik op deze site. Er komen echter kosten voor betalen bij. Dat is toch tegenwoordig altijd gratis? Erg vreemd. Gratis verzenden kan wel, maar dan wel op eigen risico. Lijkt me niet. Echt slecht
Er is inderdaad moeilijk contact te krijgen met de winkel, het is mij nog niet gelukt.Motivatie
Uit eigen beweging
Algemeen
Bestelling gedaan en nooit de producten mogen ontvangen. PostNL heeft het poststuk ook nooit verwerkt want dit is niet gescand in de App verschenen. Nooit een bevestiging per e-mail ontvangen en/of ook maar iets gerelateerd aan de bestelling.
Zowel telefonisch (het bandje met de openingstijden staat altijd aan) als per e-mail geen contact mee te krijgen. Bijzonder!
Verzending
Ik heb de producten nooit ontvangen. Gekozen voor onverzekerde briefpost maar nooit meer iets vernomen. Na een maand wachten en proberen contact te krijgen kan ik nu toch wel concluderen dat "voor 15:00 besteld, zelfde dag verzonden" een fabeltje is.
Klantenservice
Telefonisch krijg ik alleen maar het bandje met de opneingstijden en er e-mail ontvang ik nooit een reactie.
Lijkt imo op iemand van 16 die dacht een webshop te kunnen starten. Zie ook de typefouten, man man man, als je toch een webshop hebt wordt er wel geacht dat je in fatsoenlijk Nederlands informatie plaatst.
Betreft MemoryStunter.nl