Siri luisteren uitzetten bij gelockte iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Waarschijnlijk ben ik de grootste Apple noob alive maar ik word leip van Siri. Reageerd constant op m'n tv en bijna nooit als ik het zelf vraag :) Zal wel een spraakgebrek hebben of zo. Maar nou wil ik uitzetten dat ze constant luistert en dus bij een gelockte telefoon geen Siri meer. Via Google werd me verteld settings-siri en dat er dan een slider zou staan met siri uit bij gelockte telefoon.
Ik zoek me scheel naar die slider maar ik vind hem niet. Zit hij niet meer in IOS of zoek ik op de verkeerde plek?

Beste antwoord (via mike30 op 30-11-2019 01:13)

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:36
Als je Instellingen > Siri en zoeken > Sta Siri toe bij vergrendeling uit zet, heb je dus geen Siri als je iPhone locked is en reageert ie ook niet op Hé Siri. Er is geen optie om alleen Hé Siri uit te zetten tijdens vergrendeling.

Welke iPhone/iOS versie heb je trouwens? Hier eigenlijk nooit last van false positives... Wellicht even opnieuw inleren?

[ Voor 18% gewijzigd door Fuwor op 30-11-2019 00:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 11:39
Heb je onder de instelling van Face/Touch-ID en toegangscode gezocht? Daar staat hij onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55
Wat wil je precies bereiken?

Instellingen > Siri en zoeken > Luister naar 'Hé, Siri'
Instellingen > Siri en zoeken > Druk op de zijknop voor Siri
Instellingen > Siri en zoeken > Sta Siri toe bij vergrendeling

Dat zijn bij mij de drie settings waar je mee wilt spelen...
En er is ook nog een instelling op een andere plek verstopt:

Instellingen > Face ID en toegangscode > Toegang bij vergrendeling > Siri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ik wil bereiken dat als m'n telefoon gelocked is dat Siri niet ineens een gesprek met m'n tv begint. Schijnt een optie te zijn maar die zie ik nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
loeberce schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:43:
Heb je onder de instelling van Face/Touch-ID en toegangscode gezocht? Daar staat hij onderin.
Ik kan het menu van Siri wel vinden maar niet de optie om uit te zetten dat ze meeluisterd bij een gelockte iPhone

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 09:36
Als je Instellingen > Siri en zoeken > Sta Siri toe bij vergrendeling uit zet, heb je dus geen Siri als je iPhone locked is en reageert ie ook niet op Hé Siri. Er is geen optie om alleen Hé Siri uit te zetten tijdens vergrendeling.

Welke iPhone/iOS versie heb je trouwens? Hier eigenlijk nooit last van false positives... Wellicht even opnieuw inleren?

[ Voor 18% gewijzigd door Fuwor op 30-11-2019 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Fuwor schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:57:

Ik heb een iPhone XS met IOS 13.2.3 erop de laatste versie volgens mij. Ik had ook nooit last van false positives maar de laatste paar weken meerdere keren per dag. Een enkele keer boeit me niet maar het werd nu irritant

[ Voor 12% gewijzigd door mike30 op 30-11-2019 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik roep gewoon 'hey Siri, stop listening' en dan houdt ze de avond d'r mond tot ik de boel weer activeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
sebastius schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 01:20:
Ik roep gewoon 'hey Siri, stop listening' en dan houdt ze de avond d'r mond tot ik de boel weer activeer.
Hoor nu allemaal dingen waar ik nog nooit van gehoord had :X
Pagina: 1