Zo wordt je huis security proof?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Op de FP staat een item "Zo wordt je huis security proof en maak je kans op.."

Security proof is een heel rare benaming. Doorgaans gebruik je het woord "... proof" om aan te duiden dat je iets wilt weren, zo kenne we bijvoorbeeld "bullet proof", "rodent proof" en "rat proof".

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is van het artikel om aan te duiden dat men graag een zo insecure mogelijk huis wil hebben 8)7

De betreffende URL: plan: Zo wordt je huis security proof én maak je kans op een Philips Hue-star...

Omdat het een "tweakers partners" artikel is weet ik niet goed wie te taggen.

@Olaf Kan jij hier iets mee?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
En "Future proof" dan? kun je daar de toekomst mee weren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
@Bor Dank voor je reactie en ik neem je feedback mee. Hoe men proof opvat is natuurlijk persoonsgebonden maar je kan het ook zien dat proof staat voor bewijs/certificatie. Een verklaring voor het bewijs dus dat je huis helemaal veilig is!

Tweakerella

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Medjai schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:42:
En "Future proof" dan? kun je daar de toekomst me weren? :+
Je bent bestand tegen de toekomst. Maar volgens mij wil je niet bestand zijn tegen security. Je wilt bestand zijn tegen dreigingen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Trendingtrees schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:47:
@Bor Dank voor je reactie en ik neem je feedback mee. Hoe men proof opvat is natuurlijk persoonsgebonden maar je kan het ook zien dat proof staat voor bewijs/certificatie. Een verklaring voor het bewijs dus dat je huis helemaal veilig is!
Dat is gewoon wat krom is recht proberen te lullen. En als het zo bedoeld was klopt die zin van geen kanten. Een huis wordt geen bewijs ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
@Orion84 Dit is hoe ik hem lees en ik vind het onwijs goed dat ik hier feedback op krijg. Ik denk dat meerdere mensen iets anders kunnen interpreteren:-) en daarom vind ik ook de feedback erg waardevol. Ik leg het neer bij mijn collega om dit gewoon in de toekomst te voorkomen!

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Trendingtrees schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:47:
Wat je hier zegt klopt feitelijk niet ;) "Proof' staat niet voor bewijs of certificatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trendingtrees
Thanks all! ik heb het nagevraagd en we hebben de aanpassing doorgevoerd:-)

Tweakerella

Pagina: 1