Ik heb twee Sonos One boxen in de woonkamer. Stel dat ik een Google Nest Mini aanschaf voor in de keuken, kan ik dan via de Google Nest Mini zeggen dat er iets op de Sonos boxen afgespeeld moet worden of dat bijvoorbeeld het volume harder moet?
Vraag
Alle reacties
Hierop zou ik ook graag het antwoord willen weten (27 dec 2019)
Ik heb echter een Sonos Playbar en twee Sonos 5 speakers in mijn woonkamer. Op zijn minst wil ik het volume via de Nest Mini - die eveneens in mijn woonkamer staat - kunnen bedienen.
Mocht iemand het antwoord weten over hoe de connectie te maken, dan hoor ik dat ook graag.
Bij voorbaat dank.
Ik heb echter een Sonos Playbar en twee Sonos 5 speakers in mijn woonkamer. Op zijn minst wil ik het volume via de Nest Mini - die eveneens in mijn woonkamer staat - kunnen bedienen.
Mocht iemand het antwoord weten over hoe de connectie te maken, dan hoor ik dat ook graag.
Bij voorbaat dank.
Dat zou in principe moeten werken. Je kunt de Mini via Google Assistant aansturen.Ivonneke schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 03:10:
Hierop zou ik ook graag het antwoord willen weten (27 dec 2019)
Bij voorbaat dank.
Hiervoor moet je dan wel de Google Home app geconfigureerd hebben en in deze app een koppeling hebben gemaakt met je Sonos app.
Op de initiële vraag is het antwoord ook 'ja'. Sonos One kan je via het enable van de Google Assistant service direct met de Sonos One praten. Je kan ze ook 'dom' houden als 2 speakers in je Sonos app en deze volgens de bovengenoemde methode koppelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 27-12-2019 12:36 ]