Wat ga je met je laptop doen?
W10, Incidenteel een game (F1), Outlook, Internet, Excel (Basis), Administratie.
Wat is je budget?
Maximaal 800,- euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo. Zoals hieronder, ben ik een zeer interessante Lenovo tegengekomen welke goed wordt beoordeeld op Tweakers/HWI. Echter is er nu een HP in de aanbieding welke mijn interesse heeft gewekt. Over de HP kan ik weinig ervaringen/reviews vinden, daarom vraag ik mij af of mensen ervaring hebben met een HP/Ryzen laptop, en ook de bouwkwaliteit van de HP Pavilion reeks. Verder heeft de Lenovo een 1650 Max-Q waarbij de HP weer over 2x8GB RAM beschikt (Lenovo 2x4GB RAM). Wat zal op de langere termijn het voordeel zijn?
W10, Incidenteel een game (F1), Outlook, Internet, Excel (Basis), Administratie.
Wat is je budget?
Maximaal 800,- euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen thuisgebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo. Zoals hieronder, ben ik een zeer interessante Lenovo tegengekomen welke goed wordt beoordeeld op Tweakers/HWI. Echter is er nu een HP in de aanbieding welke mijn interesse heeft gewekt. Over de HP kan ik weinig ervaringen/reviews vinden, daarom vraag ik mij af of mensen ervaring hebben met een HP/Ryzen laptop, en ook de bouwkwaliteit van de HP Pavilion reeks. Verder heeft de Lenovo een 1650 Max-Q waarbij de HP weer over 2x8GB RAM beschikt (Lenovo 2x4GB RAM). Wat zal op de langere termijn het voordeel zijn?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Laptops | HP Pavilion 15-cw1948nd | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Laptops | Lenovo ideapad S540-15IWL 81SW001SMH | € 777,- | € 777,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.376,- | ||
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2019 07:38 ]