ik vond dat ikoon van hem zooooo tof en ik zat er een hele tijd naar te staren en toen begon ik wat te knippen, te plakken en te copieren en toen had ik opeens icestorm's icon! ik wil weet niet meer hoe ik het moet terug veranderen en ik ben de pass van me email kwijt! Ik kan er echt niks meer aan doen, kunnen jullie hier plz wat aan doen voor me??? :`(
denk dat IceStorm onder de tafel ligt en nodig opgeveegt dient te worden.
Het waren vast de kleine kaboutertjes..en toen had ik opeens icestorm's icon!
[no offence]en toen begon ik wat te knippen, te plakken en te copieren en toen had ik opeens icestorm's icon!
Lijkt me sterk dat dat per ongeluk gaat maar goed.. Da's mijn idee erover
[/no offence]
weet echt niemand hier een oplossing op? Kan geen een tweakgast me pass ff naar me toe mailen van me email?? Kan niemand dat hacken ofzo?
Je bent je pas van je email-adres kwijt ?Op woensdag 01 augustus 2001 16:08 schreef masteralbert het volgende:
weet echt niemand hier een oplossing op? Kan geen een tweakgast me pass ff naar me toe mailen van me email?? Kan niemand dat hacken ofzo?
Of je pas van GOT ?
Je bent toch ingelogd? Klik eens op Profile (naast het GoT ikoon
Verwijderd
Kijk eens onder je profile zou ik zeggen, upload een ander plaatje.
Uit de faq (die je natuurlijk al lang gelezen hebt):
Uit de faq (die je natuurlijk al lang gelezen hebt):
Tof die usericons! Maarreh hoe groot mag ie maximaal zijn?
Er zijn 2 'soorten' usericons. Een 'upload' icon en een 'web' icon. Het verschil klinkt misschien lastig maar dat valt reuze mee. Ten eerste het 'upload' icon. Dit is een icon dat je via je profile upload naar Apollo (de database server van GoT). Op die manier is je icon altijd beschikbaar (als het goed is). Echter hij dient wel aan bepaalde voorwaarden te voldoen. Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn voordat je hem upload en hij mag hooguit 10240 bytes zijn. Verder moet de naam niet langer zijn dan 20 tekens en moet de extensie .jpg of .gif zijn. Je kunt ook meerdere plaatjes uploaden en via je profile al naar gelang je bui veranderen. Als tweede is er dan je webicon. Dit icon mag je bijv op de webspace van je provider zetten of ergens rechtstreeks vandaan kopieren. Je webicon hoeft niet aan bepaalde eisen te voldoen maar houdt er wel rekening mee dat niemand zin heeft om een complete film van 100 meg binnen te halen voor 1 icon. Er zijn vele (gratis) programma's waarmee je animated gifjes ed kunt optimizen om de filesize binnen de perken te houden. Je kunt hier bijv een programma downloaden om je te helpen bij het optimizen van je icon. Je kunt in je prefs instellen of je icons wil zien en of je web of upload icons wil zien. Voor mensen met een mindere verbinding is het dus aan te raden om geen icons te laten zien of alleen upload icons.
roflol, belachelijke sitiatie 
om je profiel te updaten heb je tegenwoordig ook je password nodig, maar daarvoor hebben we de passmailer
om je profiel te updaten heb je tegenwoordig ook je password nodig, maar daarvoor hebben we de passmailer
offtopic:
Icon komt geloof ik uit subspace
Icon komt geloof ik uit subspace
ik ben wel ingelogd maar dan staat me pass in **** en ik heb de pass nodig om me picture te veranderen.....
Om je profile te veranderen moet je je password opnieuw ingeven.Op woensdag 01 augustus 2001 16:09 schreef Poltergeist het volgende:
Je bent toch ingelogd? Klik eens op Profile (naast het GoT ikoon
masteralbert: Maak een nieuw email-adres aan en vraag dan of iemand van de GOT-crew het password daar naar toe kan mailen ?
en weer een luek draadje in LA.
ik vermaak me de laatste tijd hier beter dan in HK!
ik vermaak me de laatste tijd hier beter dan in HK!
Als je het password van EN GoT EN je email adres kwijt bent is het einde zoek.
Dat gaat vanzelf als je sleurt en pleurt tochOp woensdag 01 augustus 2001 16:17 schreef TgF het volgende:
Vraag: hoe heb je je icoon kunnen aanpassen, als je nu je pass niet meer weet?
ik had me pass uit een tekstbestandje van me gekopieerd (ik had het namelijk nog niet veranderd dus het waren cijfers en nummers) en toen had ik het textdoc perongeluk gedelete! Ik moet hier echt zowat om huilen....
Effe lache,
je zegt dus dat je de pas van je email kwijt bent en de pas van got.
heb je bij je email niet een secret question of iets dergelijks?
Dat er een vraag aan je gesteld word die alleeen jij kunt beantwoorden. kun je er alsnog in.
je zegt dus dat je de pas van je email kwijt bent en de pas van got.
heb je bij je email niet een secret question of iets dergelijks?
Dat er een vraag aan je gesteld word die alleeen jij kunt beantwoorden. kun je er alsnog in.
Verwijderd
Even samenvatten:
- ooit heb je dus een mail gehad van GoT met je pass
- die heb je als text opgeslagen
- je bent gaan knippen en plakken
- had spontaan een icestorm icon
- je hebt het tekstbestand en de mail weggegooid
- nu wil je de handel weer terugdraaien.
Daar komt je verhaal dus op neer?
- ooit heb je dus een mail gehad van GoT met je pass
- die heb je als text opgeslagen
- je bent gaan knippen en plakken
- had spontaan een icestorm icon
- je hebt het tekstbestand en de mail weggegooid
- nu wil je de handel weer terugdraaien.
Daar komt je verhaal dus op neer?
Hij snapt het ook niet, hij zet alleen de punten op een rijOp woensdag 01 augustus 2001 16:26 schreef masteralbert het volgende:
jij snapt het!
Verwijderd
en kan er nix aan doenOp woensdag 01 augustus 2001 16:26 schreef masteralbert het volgende:
jij snapt het!
Je hebt iedergeval niet je emailadres aanstaan in je profile.
Dus wij weten die niet!
mail je effe naar gathering@tweakers.net
Of ze je password naar een andere email willen sturen, vanwege dit.
Leg wel alles goed uit. En hopen dat ze zin hebben.
Dus wij weten die niet!
Alsof hij geen topics kan lezen.Op woensdag 01 augustus 2001 16:28 schreef masteralbert het volgende:
Ik moet echt snel wat aan doen voordat icestorm terugkomt van Counterstriken....
Weet je nu wel of niet je pass van je MAIL.
WheheheheOp woensdag 01 augustus 2001 16:28 schreef masteralbert het volgende:
Ik moet echt snel wat aan doen voordat icestorm terugkomt van Counterstriken....
Verwijderd
crew heeft zijn mailadres en is op de hoogte, masteralbert zal gewoon even geduld moeten hebben (of zit ie toevallig zijn posts op te krikkenOp woensdag 01 augustus 2001 16:28 schreef Vae_Victis het volgende:
Je hebt iedergeval niet je emailadres aanstaan in je profile.
Dus wij weten die niet!
Verwijderd
Joehoe, luister nou even!Op woensdag 01 augustus 2001 16:30 schreef masteralbert het volgende:
ik weet de pass van me mail niet, zoals ik eerder al zei..
1. de crew heeft je mailadres
2. de crew weet van je probleem
Gewoon even geduld hebben en niet om de 30- seconden roepen dat je een probleem hebt, dat vinden ze minder leuk.
Er komt vanzelf iemand langs en als die in staat is je te helpen zal ie dat zeker doen.
Dus nu niet meer roepen dat je hulp nodig hebt, mag over een paar uur weer
oke, hartstikke bedankt voor de moeite, dit was de laatste post van mij voor dit topic totdat ik de hulp krijg....
masteralbert, er is een mailtje naar je onderweg.
Aannames zijn fataal.
volgens mij had ie zijn pass van zijn mail niet 
of ik begrijp er ook niks meer van dan
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
PROEST 
* IceStorm is laughing out loud
Ik heb geen tijd om alles te lezen, ik moet weg anders wordt ik opgesloten hier op mijn werk
Oh uiteraard krijgt er iemand een ban, dit kan natuurlijk niet
* IceStorm is laughing out loud
Ik heb geen tijd om alles te lezen, ik moet weg anders wordt ik opgesloten hier op mijn werk
Oh uiteraard krijgt er iemand een ban, dit kan natuurlijk niet
Op woensdag 01 augustus 2001 16:54 schreef IceStorm het volgende:
Oh uiteraard krijgt er iemand een ban, dit kan natuurlijk niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomt ja..Op woensdag 01 augustus 2001 16:49 schreef 4of9 het volgende:
volgens mij had ie zijn pass van zijn mail niet
Dat filter ik nu net ook ff uit die brij van tekst jah.
masteralbert : geef ff een mailadres waar je _wel_ je mail kunt checken.
Aannames zijn fataal.
Die durft nu niet meer te reageren
icon masteralbert:
(web)http://members.home.nl/kstraathof/gotlogo.gif

(GoT)
icon IceStorm:

(GoT)
Hij heeft dus gewoon hetzelfde webicon als IceStorm.
IceStorm: als je erg vanaf wil: gewoon je icon verplaatsen, dan heeft masteralbert een mooi kruisje
* Sassie zit dit ook met enige pret te lezen, alhoewl het niet leuk is als je in zo'n situatie verzeild raakt met de 'Grote Boze IceStorm'
(toch netjes dat ie het probeert uit te leggen, want iemand die jouw icoon gebruikt kan tot 'woede' lijden)

(GoT)
icon IceStorm:

(GoT)
Hij heeft dus gewoon hetzelfde webicon als IceStorm.
IceStorm: als je erg vanaf wil: gewoon je icon verplaatsen, dan heeft masteralbert een mooi kruisje
* Sassie zit dit ook met enige pret te lezen, alhoewl het niet leuk is als je in zo'n situatie verzeild raakt met de 'Grote Boze IceStorm'
(toch netjes dat ie het probeert uit te leggen, want iemand die jouw icoon gebruikt kan tot 'woede' lijden)
edit:
He IceStorm, je icoontjes lopen niet gelijk
:):):) ik heb me email pass weer gevonden in een text file ergens op me rotzooi cd! Ik kan het nu veranderen en trouwens: jullie hadden me pass veranderd en hem naar me mail toegestuurd maar ik kon me mail niet meer ophalen dus hoe zou ik jullie kunnen vertellen (als ik me mailpass nog kwijt was) wat een mailadres is om een pass naar te mailen? Ik zou dan immers me pass van me GoT nick niet meer weten dus dat zou onmogelijk zijn geweest, let daar dus volgende keer ff op als je een pass veranderd en hem naar iemand mail stuurt als diegene zijn mail niet kan ophalen.
In ieder geval: Ik ben blij dat ik het heb gevonden en heb dus een nieuw pass kunnen ophalen op me mail adres en ik ga het icoontje nu gelijk weghalen
In ieder geval: Ik ben blij dat ik het heb gevonden en heb dus een nieuw pass kunnen ophalen op me mail adres en ik ga het icoontje nu gelijk weghalen
Sta ik zo bekend danOp woensdag 01 augustus 2001 17:07 schreef Sassie het volgende:
alhoewl het niet leuk is als je in zo'n situatie verzeild raakt met de 'Grote Boze IceStorm'
Proest(toch netjes dat ie het probeert uit te leggen, want iemand die jouw icoon gebruikt kan tot 'woede' lijden)
Ja ik zie het, komt omdat mijn GoT icon dus mijn webicon min een paar frames isedit:
Btw, voor de geinteresseerden. Icon is dus idd van SubSpace, een spel wat ik LANG gespeelt heb (en zelfs goed in was
erm, dat passwoord dat achter sterretjes staat kun je in de source gewoon zien hoor 
edit: ow, er staat geeneens een pass in je profile-aanpas-page
ik =
edit: ow, er staat geeneens een pass in je profile-aanpas-page
ik =
hehehe, ik moest hier achteraf toch ook eigenlijk wel een beetje omlachen

Nogmaals mijn excuses, ice
hierbij is dit topic nu gesloten, hij kan worden gedelete....
Nogmaals mijn excuses, ice
hierbij is dit topic nu gesloten, hij kan worden gedelete....
of op slot
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()