Algemeen Max Payne topic 2.

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:46
Laten jullie deze nu effe staan.
Icestorm had eerste Algemene topic dicht gegooid en een ander tot nr2. gebombardeerd.
En die gooit andere mod(havana) weer opslot. Dus laten we deze dan gebruiken?

P.s. Had het al voorspeld zie [topic=195907]

Verwijderd

Jezus hoeveel verschillende topics gaan we wel niet starten over Max Payne mensen :? :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

veel, we hebben nog een paar modjes + admins te gaan >:)

Verwijderd

sluiten doen ze niet zonder reden hoor!

denk ff na |:(

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:46
Was een algemeen topic, maar is dicht gegooid omdat hij Layout verkl**t, en dus was er een ander opgericht maar andere mod gooit die weer dicht. Lekker communicatie tussen de modjes ;)

• Tim

Tim

Op woensdag 01 augustus 2001 15:57 schreef ds het volgende:

nou, dat is wel te zien..

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 01 augustus 2001 15:57 schreef ds het volgende:

Ken jij de hele geschiedenis ?

IceStorm had een deel2 zelf gemaakt en daarna weer op slot gedaan :+

Verwijderd

Maar goed, deel 2 dus......

Ik ben nu op zoek naar de heks op de hoge hakken.....

Net op tijd weg uit de fabriek en toen moest ik weg :(

Ik verheug me al op het volgende hoofdstk *D

Verwijderd

naja, ok.. ik geef toe dat ik niet helemaal op de hoogte was maar ik kan het me ook wel voorstellen dat de MP topics direct gesloten worden. (ze shieten als paddestoelen de grond uit)

laten we nu maar weer verder ontopic gaan anders houdt deze topic het ook niet lang vol.

Verwijderd

Ik zit in het level dat je die boot moet veroveren! Ik zit al op de boot en heb iedereen al dood geschoten maar wat moet ik dan doen?

Trouwens dit is in Part II level 2 of 3 weet nie uit me hoofd

• Tim

Tim

[edit] dan moet je op de brug naar beneden en dan naar rechts, iedreen neerknallen en dan naar dat kamertje achterin..

ik heb het spel ondertussen al uitgespeeld, maar ik snap nog steeds niet hoe je uit die ontploffende fabriek ontsnapt.. ik bedoel, je loopt zo'n kamertje in en dan gaan ze aftellen, maar dan gaat de deur niet open..

ik schoot op de deur maar er gebeurde niks en toen ging ik dood :( maar de volgende keer viel de deur er uit, en ik schoot er niet eens op.. :?

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 16:07 schreef Timpie2000 het volgende:
[edit] dan moet je op de brug naar beneden en dan naar rechts, iedreen neerknallen en dan naar dat kamertje achterin..

ik heb het spel ondertussen al uitgespeeld, maar ik snap nog steeds niet hoe je uit die ontploffende fabriek ontsnapt.. ik bedoel, je loopt zo'n kamertje in en dan gaan ze aftellen, maar dan gaat de deur niet open..

ik schoot op de deur maar er gebeurde niks en toen ging ik dood :( maar de volgende keer viel de deur er uit, en ik schoot er niet eens op.. :?
Ik schoot de deur eruit met de granaatwerper..

• Zap
  • Niet online

Zap

~

'k heb em net uitgespeeld :)

#

Verwijderd

Als je goed kijkt door het raampje van de deur dan zie je een tripmine zitten. Ga in een hoekje zitten en schiet daarop. Dan ontploft het zaakje en de deur knalt open. Daarna is het RUN LIKE HELL.

Verwijderd

welke brug?

Verwijderd

Ik heb Maxie Payney nog steeds niet :'( snik

• duderuud
  • Laatst online: 08:17

duderuud

Sliden is koel

Bestel 'm via cd-express.nl...erg snel! Op zondag besteld, dinsdag binnen! Voor nog geen 85 piek!

Motor-Forum.nl

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op woensdag 01 augustus 2001 17:01 schreef Duderuud het volgende:
Bestel 'm via cd-express.nl...erg snel! Op zondag besteld, dinsdag binnen! Voor nog geen 85 piek!
Ja plus 15 piek verzend e administratie kosten.

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op woensdag 01 augustus 2001 17:17 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ja plus 15 piek verzend e administratie kosten.
Incl. verzendkosten is het F86,45 precies :9

edit:
Ik was lekker eerder >:)

Verwijderd

Neen, MET verzendkosten is het 86,45 of zo :)

• Tim

Tim

Op woensdag 01 augustus 2001 16:51 schreef AA het volgende:

[..]

welke brug?
brug van het schip :)
iig, in die kamer waar je iedereen hebt neergeschoten, daar acherin is een kamertje met allemaal ammo, mag je wat oppakken (wow ;) ) en daarna moet je die kamer uit doorlopen en de deur aan de andere kant van de trap ingaan (waar trap == trap van burg naar beneden (waar burg == brug van schip))

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
ik zit vast in die nachtclub in part 1 !

als je eindelijk die vent heb neergeschoten (achter wie je al een hele tijd aan rent), vertelt ie je dat je naar een theater moet wat is omgebouwd tot nachtclub ofzo

nouja eenmaal binnengekomen kom ik niet verder als die "zaal" met al die lampen en dat kleine podium enzo (er staat ook een bar)

loop al een tijdje te zoeken naar een switch of wat dan ook, maar kan 't niet vinden :'(

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Lees ff die eerste MP topic (die van 21 pagina's), op pagina 18,19 of 20 staat ongeveer hetzelfde...ik kwam daar ook nie langs...en het is mij behoorlijk duidelijk uitgelegd (nadat ik heel erg duidelijke omschrijving heb gegeven :) ).

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Gaat goed zo, lekker allemaal elkaar helpen :)

Verwijderd

mwah is wel een leuk spel maar het draait verschrikkelijik hier :(
ouwe PII 350 :(
maar ik blijf em trouw :o tenminste tot de hcc :D

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 11:48 schreef bibabolle het volgende:
Dat is de instelling :), mijn broer had vorig jaar goedkoop geshopt op de hcc-dagen. Alleen denk ik wel dat het niet zo goedkoop is als 'vroeger'

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 11:48 schreef bibabolle het volgende:
Man ik draai hem op een pentium cel 300@377 op 1024x768 soepel. Staat ook niet voor niets een minimum van 450 mhz, maar het zal wel aan m'n Gforce liggen.

Verwijderd

Effe on-topic blijven please.......

Ben nu bezig in de parkeer-garage en ben achter de bus aan het hollen. Is het ook mogelijk om de bus kapot te schieten want dat ding blijft maar knallen en doorrijden wat ik ook doe.

P.S.
Moet nog wel alle mannetjes doodmaken die ik onderweg tegen kom
Pagina: 1