[sp] Max Payne mag niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29
Euh.. normaal heb ik weinig te zeuren, maar dit is nogal vaag..

Er loop teen topic van 500+ posts in Spilerij over Max Payne, deze word door IceStrom gesloten omdat die te lang werd..
[topic=190637]

Vervolgens word een ander topic als deel 2 aangewezen, maar die gaat (per ongeluk waarschijnlijk) op slot
[topic=195894]

Vervolgens open ik een niew topic om verder te gaan, omdat bijde topics dicht zijn, en die word vervolgens gesloten door havana, met de mededeling duidelijk:
[topic=195907]

Nou euh.. mij is het NIET duidelijk..
Iemand hier uitleg over?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja het is een beetje verkeerd opgevat door de modjes. IceStorm wilde een tweede topic openen maar deed dit per ongeluk dicht. Toen heb jij een nieuwe gemaakt en de modjes dachten dat dit het zoveelste topic was maar volgens mij kan die onderste gewoon weer open...

Quote van IceStorm:
Zo, ik ben even zo vrij geweest dit tot deel 2 te bombarderen (dit was de oude --> MAX PAYNE, hoe ver kom je???? ).
Kunnen jullie hier verder gaan met Max Payne verhaaltjes/vragen/blaten/etc
Toch ? :)

Verwijderd

Pizzaman je bent wel heeeeeeeeeel erg wakker altijd :7

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik heb even een ICQ-bericht naar IceStorm gestuurd voor de duidelijkheid:

Er is even een hele chaos ontstaan:

Eerst sluit je dit topic:

[topic=190637]

Dan benoem je een nieuwe tot deel2, maar vervolgens sluit je deze weer...

[topic=195894]

Dan opent Timpie2000 een nieuwe deel2 maar die word dichtgegooit door havana, omdat havana niks van dit alles afweet:

[topic=195907]

Vervolgens komt er een topic in LA:

[topic=195946]

En als allerlaatste is er dan dit topic wederom geopend:

[topic=195949]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:59
Had wel gelijk dat een andere mod die Mp topic 2 zou dicht gooien, hopelijk laten ze die laatste nu staan. Anders ergernis van 2 kanten.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
jah, lange topics moeten gewoon in stukken gehakt worden. kijk maar naar het radeon topic, is alweer bij H18 :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Nah, het is nu wel duidelijk dat het algemeen Max payne topic 2 open moet blijven. :P

Aannames zijn fataal.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Excuus van mijn kant, ik zat dus gewoon niet op te letten |:(

DIT IS MIJN WEBSITE

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op woensdag 01 augustus 2001 17:41 schreef havana het volgende:
Excuus van mijn kant, ik zat dus gewoon niet op te letten |:(
Laat het niet weer gebeuren :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, hopeloos geval ben ik ook :D

Ik heb idd dat topic van 500 posts dichtgedaan omdat ie te lang werd. Vervolgens een 'zoveelste' MP topic maar gebombardeerd tot deel 2. Alleen de ellende begon toen ik die OOK dicht gedaan had :P
Dat is dus per ongeluk gebeurt omdat ik haast had (werk was DRUK vandaag en had weinig tijd in lunch).

Daarnaast heeft havana waarschijnlijk onthouden van mij dat ALLE MP topics dicht mochten op mijn verantwoordelijkheid tenzij het iets heel nieuws was. En dat dat in dit geval niet zo gunstig uitpakte is mijn schuld.

Anyway, ik ga het nu even bekijken in SP en biedt bij deze ook mijn verontschuldigingen aan :).

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 01 augustus 2001 21:22 schreef IceStorm het volgende:
Zucht, hopeloos geval ben ik ook :D

Ik heb idd dat topic van 500 posts dichtgedaan omdat ie te lang werd. Vervolgens een 'zoveelste' MP topic maar gebombardeerd tot deel 2. Alleen de ellende begon toen ik die OOK dicht gedaan had :P
Dat is dus per ongeluk gebeurt omdat ik haast had (werk was DRUK vandaag en had weinig tijd in lunch).

Daarnaast heeft havana waarschijnlijk onthouden van mij dat ALLE MP topics dicht mochten op mijn verantwoordelijkheid tenzij het iets heel nieuws was. En dat dat in dit geval niet zo gunstig uitpakte is mijn schuld.

Anyway, ik ga het nu even bekijken in SP en biedt bij deze ook mijn verontschuldigingen aan :).
Icestorm = rommelkont
maar dat wisten de meesten al :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

afhandeld

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.