• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik gebruik mijn originele iphone oordopjes voor het beluisteren van content. Nu valt me op dat ik soms lekker harde geluid heb met mooie bass en soms heel zacht met slechte bass.

Ik had een ander oordopje van een onbekend merk, daar had ik ook hetzelfde probleem. Ik heb zelfs een originele oordopje van een vriend geleend, maar dat mocht ook niet baten

Volume bescherm is uitgeschakeld bij de instellingen. Het is telkens geluk of ik nu goed of slecht geluid krijg.

Ik heb een iphone 6S en ik gebruik altijd youtube-content. Aan het youtube materiaal ligt het niet, weet ik zeker.

Is dit een bekend probleem? Kan dit opgelost worden?

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Wellicht dat de connector soms niet goed/soms wel goed ingestoken zit? Misschien eens stofvrij maken?

No one is listening until you fart

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Felix! schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:04:
Wellicht dat de connector soms niet goed/soms wel goed ingestoken zit? Misschien eens stofvrij maken?
Connector zit er heel goed in. Het stofvrij maken heb ik niet gedaan, met wat kan ik dat het beste doen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je wat voorbeelden van de youtube content? Met name van twee stukken content waar tussen je het verschil merkt. Het lijkt me namelijk sterk dat het daar niet aan zou liggen.
Youtube bestaat uit content van allerlei verschillende mensen die hun content allemaal anders maken, dus er is geen pijl op te trekken wat er gebeurt met het volume.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?