Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik wil een Apple 11 kopen en de leverancier geeft aan verschil simlockfree en nano-sim + esim
mijn laatste telefoon is simlock free kan ik gewoon een nano-sim esim bestellen, is goedkoper

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 28-11-2019 15:11)

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:28:
[...]

Heden heb ik al een nano sim kaart
Dan kan je die toch gewoon gebruiken? of wil je overstappen op Esim, na mijn weten ondersteunen alle providers dit nog niet.

Alle reacties

• whitedrag152
Nano sim is een fysieke simkaart en een esim is een digitale simkaart. Veel simkaarten zijn tegenwoordig 3in1 simkaart. is die van jouw dat ook niet? dan kan je gewoon je huidige simkaart houden.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
vaak kun je bij je provider (gratis) een vervangende simkaart aanvragen.
dat is dan inderdaad een alles-in-1 kaartje en kun je zelf het gewenste formaat afklikken.
Afbeeldingslocatie: https://www.prepaidsimkaart.net/wp-content/uploads/2014/01/micro-simkaart-nano-simkaart.png

[ Voor 63% gewijzigd door CappieL op 28-11-2019 14:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
whitedrag152 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:21:
Nano sim is een fysieke simkaart en een esim is een digitale simkaart. Veel simkaarten zijn tegenwoordig 3in1 simkaart. is die van jouw dat ook niet? dan kan je gewoon je huidige simkaart houden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• whitedrag152
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:28:
[...]

Dan kan je die toch gewoon gebruiken? of wil je overstappen op Esim, na mijn weten ondersteunen alle providers dit nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
whitedrag152 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:32:
[...]

Ik was een beetje in de war bij het bestellen bij EGlobal van een nieuwe iPhone op een model stond simlock vrij maar bij de anderen nanosim esim en niet sim lock vrij maar ik ga ervan uit dat het moet lukken
Mijn huidige is simlock vrij en nano kaart dus die zal passen

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:15:
[...]

Ik was een beetje in de war bij het bestellen bij EGlobal van een nieuwe iPhone op een model stond simlock vrij maar bij de anderen nanosim esim en niet sim lock vrij maar ik ga ervan uit dat het moet lukken
Als je je telefoon gewoon in Nederland bestelt is-ie overigens altijd simlock vrij, simlocks zijn in Nederland namelijk verboden.

e-sim kan je in Nederland alleen afsluiten bij T-Mobile op dit moment.

I reject your reality and substitute my own

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:15:
[...]

Zoals hierboven al gezegd werd, zijn telefoons, die voor de Nederlandse markt bedoeld zijn, al sinds 'n jaar of tien simlockvrij. Maar bij 'n buitenlandse shop kun je daar niet zonder meer vanuit gaan, je kunt dus beter een model bestellen, waar uitdrukkelijk 'simlockvrij' bij staat.
Wanneer hetzelfde model, waar niet 'simlockvrij' bij staat, goedkoper is, zoals ik uit je startpost meen te begrijpen, zou 't best wel eens kunnen zijn, dat 'n simlock daar de reden van is...
(Met 't formaat van de simkaart, nanosim,of niet, heeft een simlock overigens niets te maken)

[ Voor 17% gewijzigd door Marly op 28-11-2019 18:02 . Reden: aanvulling ]

Pagina: 1