Goedemorgen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wil ik voornamelijk gebruiken om op te gaan gamen. Speel momenteel vooral League of Legends, maar speel ook wel eens andere games zoals GTA5. Ook ben ik wel eens aan het programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van maximaal 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een hdd, maar dat moet vast lukken met dit lijstjel
Scherm: Benq xl2720z (27 inch, 1080p, 144Hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet bepaald iets
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia videokaart! En heb mijn twijfels over AMD processor (heb vroeger nooit echt iets positiefs over gehoord, alleen de prijzen zijn momenteel een stuk beter dan intel)
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het al een tijd geleden is dat ik mij heb verdiept in pc componenten, twijfel ik een beetje of deze build goed is. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik het veel geld vind, alleen moet die ook minimaal 4/5 jaar mee kunnen
Ook twijfel ik een beetje of ik niet een andere processor koeler nodig heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wil ik voornamelijk gebruiken om op te gaan gamen. Speel momenteel vooral League of Legends, maar speel ook wel eens andere games zoals GTA5. Ook ben ik wel eens aan het programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van maximaal 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een hdd, maar dat moet vast lukken met dit lijstjel
Scherm: Benq xl2720z (27 inch, 1080p, 144Hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet bepaald iets
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia videokaart! En heb mijn twijfels over AMD processor (heb vroeger nooit echt iets positiefs over gehoord, alleen de prijzen zijn momenteel een stuk beter dan intel)
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het al een tijd geleden is dat ik mij heb verdiept in pc componenten, twijfel ik een beetje of deze build goed is. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik het veel geld vind, alleen moet die ook minimaal 4/5 jaar mee kunnen
Ook twijfel ik een beetje of ik niet een andere processor koeler nodig heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 331,- | € 331,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 GAMING X | € 155,05 | € 155,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 586,50 | € 586,50 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 RGB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750M V2 | € 90,90 | € 90,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 144,- | € 144,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.439,35 | ||