Hallo allemaal, ik wil volgende maand een nieuwe game pc kopen (eindejaarsuitkering
). Mijn budget is maximaal 2500 euro. Na jaren 'net niet' pcs te hebben gekocht vanwege financiële redenen, heb ik nu eindelijk de mogelijkheid iets goeds en nieuws te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk de nieuwste games kunnen spelen en later ook kunnen streamen, beide het liefst op 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en speakers neem ik mee. Het gaat om een nieuwe kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Intel en Nvidia. Daar heb ik toch de fijnste ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Alle tips zijn welkom! Ik heb vaker PCs gebouwd. Er veranderd veel op de markt, maar ooit moet je een keuze maken. Die nieuwe CPU/GPU staat altijd wel een keer om de hoek.
Het systeem waar ik nu aan zit te denken:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk de nieuwste games kunnen spelen en later ook kunnen streamen, beide het liefst op 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en speakers neem ik mee. Het gaat om een nieuwe kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Intel en Nvidia. Daar heb ik toch de fijnste ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Alle tips zijn welkom! Ik heb vaker PCs gebouwd. Er veranderd veel op de markt, maar ooit moet je een keuze maken. Die nieuwe CPU/GPU staat altijd wel een keer om de hoek.
Het systeem waar ik nu aan zit te denken:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 524,99 | € 524,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Elite | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC 8G (rev. 2.0) | € 785,50 | € 785,50 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase H500 | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Waterkoeling | EVGA CLC 280 | € 121,80 | € 121,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX1000 V2 | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Overclocking | Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) | € 5,49 | € 5,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.190,77 | ||