Mijn vraag
Ik heb een pc met een een Matrox QID LP PCIe videokaart, voor 4 schermen.
Nu heb ik kennelijk nog niet genoeg, en wilde ik uitbreiden met nog eens 2 x 32 inch schermen, met een resolutie van 2560 x 1440 pixels.
De Matrox doet max 1600 x 1200 resolutiie per display, das prima voor de 4 aangesloten, en prima werkende 23 inch monitoren, maar veel te laag voor die van 32 inch.
nu heb ik nog een vrij pcie 1 x slot in het mobo.
Als ik hier een kaart in zou steken, bv de Zotac GT710 PCIex1 1024MB,PCI-Ex1,DVI,HDMI,VGA, met voldoende ondersteuning en aansluiting voor de 32 inch monitoren.
Gaat dat werken, en indien niet, waarom niet, en zijn er dan mogelijk andere oplossingen mogelijk, om de 2 monitoren aan te sturen ?
Oh, en is voor een trading setup, dus niet voor gamen ed.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 7, eea ivm de drivers van de Matrox
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
MST hubs, reviews met SLI ed,, externe cards.
oh, en ik heb begrepen, dat mijn i7 processor, geen GPU aan boord heeft.
Graag een reactie.
...
Ik heb een pc met een een Matrox QID LP PCIe videokaart, voor 4 schermen.
Nu heb ik kennelijk nog niet genoeg, en wilde ik uitbreiden met nog eens 2 x 32 inch schermen, met een resolutie van 2560 x 1440 pixels.
De Matrox doet max 1600 x 1200 resolutiie per display, das prima voor de 4 aangesloten, en prima werkende 23 inch monitoren, maar veel te laag voor die van 32 inch.
nu heb ik nog een vrij pcie 1 x slot in het mobo.
Als ik hier een kaart in zou steken, bv de Zotac GT710 PCIex1 1024MB,PCI-Ex1,DVI,HDMI,VGA, met voldoende ondersteuning en aansluiting voor de 32 inch monitoren.
Gaat dat werken, en indien niet, waarom niet, en zijn er dan mogelijk andere oplossingen mogelijk, om de 2 monitoren aan te sturen ?
Oh, en is voor een trading setup, dus niet voor gamen ed.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 7, eea ivm de drivers van de Matrox
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
MST hubs, reviews met SLI ed,, externe cards.
oh, en ik heb begrepen, dat mijn i7 processor, geen GPU aan boord heeft.
Graag een reactie.
...
[ Voor 3% gewijzigd door hannibal57 op 28-11-2019 12:19 ]