Printers filter meerdere lades

Pagina: 1
Acties:

• Heestp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 08:13
Ik ben op zoek naar een all-in-one printer die dubbelzijdig kan afdrukken en 2 lades heeft. Nu zie ik in de Pricewatch filter dat je wel kan filteren op maximaal aantal lades maar niet op minimaal aantal lades.
Ook kan je niet filteren op de papiercapaciteit van lade 2 want het minimum is 100x terwijl de meeste printers met meerdere lades er max. 50 hebben.

Ook in de weergave van de lijst kan je niet het aantal lades laten weergeven, dat zou ook al helpen.

Dit maakt het zoeken naar de perfecte printer een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Heestp schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:36:
Ik ben op zoek naar een all-in-one printer die dubbelzijdig kan afdrukken en 2 lades heeft. Nu zie ik in de Pricewatch filter dat je wel kan filteren op maximaal aantal lades maar niet op minimaal aantal lades.
Heb er een min/max slider van gemaakt
Ook kan je niet filteren op de papiercapaciteit van lade 2 want het minimum is 100x terwijl de meeste printers met meerdere lades er max. 50 hebben.
Er zijn blijkbaar geen printers die daar 50 hebben ingevuld. Hoe ben jij er zo zeker van dat de meeste printers max 50x hebben?
Ook in de weergave van de lijst kan je niet het aantal lades laten weergeven, dat zou ook al helpen.
Wat bedoel je precies met "weergave van de lijst"? categorie: Printers en dan de kolommen waar standaard zwart en kleur printsnelheid staan vermeld? In dat geval heb ik daar in de keuzelijst het aantal papierlades en ook gelijk maar de capaciteit per lade geplaatst.
Dit maakt het zoeken naar de perfecte printer een stuk lastiger.
Hopelijk heb ik het nu wat makkelijker gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heestp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 08:13
De min/max slider is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 20:23
pricewatch: Canon i-Sensys LBP852Cx

Dat deze printer 550 lades heeft lijkt me ook wat twijfelachtig.