Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:25
Wij hebben thuis nog een oude AD2000 digicorder en deze begint kuren te tonen. Ik vermoed dat deze het niet lang meer gaat uithouden.

Ik mag dus onze digicorder gaan omruilen en twijfel nu sterk of ik dit voor de AD2200 zou doen of zou overstappen op de TV-Box.

Onze TV is een Sony Bravia KDL-32BX300.
Ik heb ook een chromecast 3.

De AD2200 slaat beelden lokaal op, de box in de coud.
de box heeft netflix app, dus dan wordt de chromecast overbodig.

verder zie ik niet echt argumenten om voor 1 van beiden te kiezen, wat zijn jullie voorkeuren, en vooral: waarom?
(de eenmalige inruilkost is geen argument voor mij)

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-11 05:11
Goh,

Wat je zelf verkiest eigenlijk. De tv box heeft nog wat kinderziektes zoals beeldscherpte enz die eerst nog opgelost moeten worden.
De cloud werkt niet altijd even goed met foutmeldingen tot gevolg.

De NF en Youtube app is wel een plus.

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:53
De TV-Box slaat alles op in de cloud maar is ook beperkt beschikbaar in tijd.
Je hebt een chromecast dus de optie netflix heb je nu nog niet nodig.

Ikzelf zou dus voor een nieuwe digicorder gaan, enkel om het feit dat je de opnames "onbeperkt" in tijd kan laten staan.

• Infernoken
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:13
Hangt er ook van af of je veel Yelo TV gebruikt of je gsm of Tablet/iPad...

Bij de TV Box zijn ze daar namelijk overgeschakeld op een nieuwe Telenet TV App en daar kan je weer alles gewoon bekijken.
Dit tov het enkel kunnen kijken op de digicorder voor veel programma's via Yelo TV.

Ikzelf heb de switch gemaakt naar de TV Box en deze bevalt me wel. Inderdaad soms wat problemen met de beeldkwaliteit, maar deze zijn toch miniem te noemen...