The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Verwijderd
dat is veel te kort door de bocht. 90% van moderne smartphones ondersteund USB Power Delivery als quick-charge protocol. Veel moderne Samsungs ondersteunen Qualcomm's quickcharge weer niet, waardoor PD zelfs de betere keuze is. Sommige toestellen (met de Snapdragon 855 bijvoorbeeld) ondersteunen beide.Red Cell schreef op donderdag 28 november 2019 @ 06:44:
Lieve redactie; haal graag z.s.m. die Anker PowerCore Speed 20000 PD eruit en vervang deze door de Anker PowerCore Powerbank Quick Charge 3.0 20.000mAh Black
Deze fout heb ik een paar maand geleden zelf ook gemaakt en contact over gehad met de Anker helpdesk.
het PD model is alleen geschikt voor Power Delivery devices (denk Laptops, Nintendo switch).
Tevens krijg je met je standaard QI lader van een smartphone deze powerbank geeneens geladen (trust me zelfs 24 uur+ was hij maar een kwart opgeladen)
De PD krijg je niet je mobiel mee op geladen!
Als iPhone gebruiker heb ik meer aan PD dan aan Quick ChargeRed Cell schreef op donderdag 28 november 2019 @ 06:44:
Lieve redactie; haal graag z.s.m. die Anker PowerCore Speed 20000 PD eruit en vervang deze door de Anker PowerCore Powerbank Quick Charge 3.0 20.000mAh Black
Deze fout heb ik een paar maand geleden zelf ook gemaakt en contact over gehad met de Anker helpdesk.
het PD model is alleen geschikt voor Power Delivery devices (denk Laptops, Nintendo switch).
Tevens krijg je met je standaard QI lader van een smartphone deze powerbank geeneens geladen (trust me zelfs 24 uur+ was hij maar een kwart opgeladen)
De PD krijg je niet je mobiel mee op geladen!
Zoals anderen hier al zeggen komen smartphones met ondersteuning voor PD inderdaad steeds vaker voor. Onder andere iPhones, Samsung-toestellen en Pixels ondersteunen PD.
Ik heb de PD-variant dus teruggezet in de Gift Guide, met als toevoeging dat er ook een versie met QC3.0 beschikbaar is.
Ik heb de PD-variant dus teruggezet in de Gift Guide, met als toevoeging dat er ook een versie met QC3.0 beschikbaar is.
Ik heb zelf deze: pricewatch: Anker PowerCore+ 26800 PD
Zowel de iPhone XS als mijn Motorola One laden als een speer op. De powerbank zelf opladen duurt wel even, maar hoeft dan ook niet zo vaak te gebeuren.
Zowel de iPhone XS als mijn Motorola One laden als een speer op. De powerbank zelf opladen duurt wel even, maar hoeft dan ook niet zo vaak te gebeuren.
Het leven is te kort om te testen
Ik heb een samsung S10+ en mijn toestel werkt niet knap met de PD variant.AverageNL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:00:
Zoals anderen hier al zeggen komen smartphones met ondersteuning voor PD inderdaad steeds vaker voor. Onder andere iPhones, Samsung-toestellen en Pixels ondersteunen PD.
Zoals ik zei dit is wat ik te horen kreeg van de Anker helpdesk.
Dit heeft dus volgens Anker te maken met dat je hem dus niet met een geschikte lader oplaad.Beneveerg schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:27:
De powerbank zelf opladen duurt wel even, maar hoeft dan ook niet zo vaak te gebeuren.
Natuurlijk laad hij op, maar in vergelijking mijn IQ3 20.000mAh laad in een paar uur op, ik vermoed dat jij minstens 24+ uur nodig heb voor die van jou.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Pagina: 1