Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe/Ander laptop nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ilyas010
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-05-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral aan school werken, veel achter word en excel zitten.

Wat is je budget?
Maximaal 800.

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefst zo min mogelijk. Ik wil ook mijn oude laptop wegdoen (verkopen of inruilen).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school. Ik heb nu een Medion Erazer P6689, een van de beste game laptops naar mijn mening. Maar m'n medion is best zwaar en groot om iedere keer mee te nemen in mijn rugtas. Ook is de batterij na 5 uur op, terwijl ik soms langer op school zit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst wil ik wel een Macbook, omdat deze lichter, kleiner (en mooier) zijn dan de andere laptops.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk?

Alle reacties

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou tweedehands gaan kijken. Tweedehands vind je hele mooie laptops. Ik heb bijvoorbeeld een HP EliteBook 2570p en een Dell latitude e7240 gekocht. Beide erg fijne laptops. De HP heeft een accuduur van 6-8 uur. De Dell is erg dun en licht. Deze heeft een accuduur van ongeveer 4 uur, maar de accu is vervangbaar door een "lattch". Als je er 8GB RAM en een 250GB SSD in stopt, zijn deze laptops nog zeer geschikt voor office.

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 11:44
Wanneer je fan bent van de mac books, kun je ook eens kijken naar de xiaomi mi notebook air varianten. Deze passen namelijk wel in je budget.