Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Mediamarkt biedt een cashback bij Ziggo abonnementen van 200. Of 150. Want dat is niet duidelijk, zie actievoorwaarden onder.

Ik heb gebeld met MM en de medewerker kwam keurig uit bij de voorwaarden, hield op met lezen bij 200 en vond het verder prima. Verder heb ik gevraagd of de actie geldig was in de outlet, maar ze zei alleen "in de shop".

Als ik dit treinongeluk van actievoorwaarden doorlees zijn er wazige tegenstrijdigheden, waarbij je in het slechtste geval het product moet kopen en tegelijkertijd een ziggo abonnement moet afsluiten en mag dit niet online.

Heeft iemand gebruik gemaakt van deze actie? Of wellicht een medewerker die weet hoe het zit?
Speciale actievoorwaarden
  • De cashbackcampagne van Ziggo bij MediaMarkt loopt vanaf 22 november 2019 t/m 2 december 2019.
  • Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo. Er zal maximaal één cashback per abonnement worden toegekend.
  • Het recht op cashback is persoonlijk en niet overdraagbaar.
  • Deze actie is alleen geldig als u na een aankoop in de MediaMarkt een nieuwe Ziggo klant wordt en een van de pakketten waarop de actie van toepassing is bestelt of wanneer u al klant bent, maar nog geen internet van Ziggo heeft, en een van deze pakketten bestelt:
  • Bij het pakket Internet Start + TV Start (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200
  • Bij het pakket Internet Complete + TV Complete (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200
  • Bij het pakket Internet Max + TV Max (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200[/li]
  • Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen gebruik maken van deze actie.
  • U ontvangt eenmalig een cashback op de aankoopprijs van artikelen die zijn gekocht bij een MediaMarkt vestiging in de periode vanaf 22 november 2019 t/m 2 december 2019 in combinatie met het sluiten van een Ziggo abonnement.
  • U koopt een (of meerdere) artikel(en) naar keuze in MediaMarkt en zal hier het reguliere aankoopbedrag voor betalen. U krijgt via de cashback actie eenmalig tot maximaal EUR 150 retour (de korting is afhankelijk van het geselecteerde Ziggo-abonnement) op het (totale) aankoopbedrag op het door u ingediende aankoopbewijs.
  • Om in aanmerking te komen voor de uitbetaling van de cashback dient de eerste factuur van het nieuwe Ziggo abonnement te zijn voldaan en de storneringstermijn hiervan te zijn verstreken.
  • MediaMarkt streeft er naar de cashback binnen 2 weken na het verstrijken van voornoemde storneringstermijn aan u uit te keren.
  • Om de cashback te ontvangen zult u de aankoop zelf via internet moeten aanmelden op https://www.mediamarkt.nl/cashback, dit kan tot en met 1 februari 2020 maar geldt alleen voor producten gekocht vóór 1 januari 2020.
  • De cashback wordt gestort op het rekeningnummer dat u hiervoor heeft opgegeven bij MediaMarkt. De tenaamstelling van deze rekening dient overeen te komen met de tenaamstelling van het Ziggo abonnement.
  • Als u gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in bij Ziggo met een minimum duur van 1 (een) jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks opzegbaar.
  • U mag alleen gebruik maken van deze actie als u hier nog niet eerder gebruik van heeft gemaakt.
  • Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen en/of aan te passen.
Aanvullende voorwaarden
  • Aanvullende voorwaarden
  • Naast de actievoorwaarden zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
  • Algemene Voorwaarden Ziggo van 1 juli 2018.
  • Als de bepalingen van de voorwaarden onderling verschillen, gelden de bepalingen van de Actievoorwaarden met voorrang.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Beste antwoord (via sphere op 30-01-2020 07:49)

• apennootjes
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-04 15:41
Zelfde hier, heb contact opgenomen met de mediamarkt (mediamarkt@consumercare.info),
kreeg het volgende antwoord op 20 januari:
Heel fijn dat je contact met ons opneemt. Wij hebben je aanvraag inmiddels goedgekeurd. Voor de uitbetaling van de cashback dient de eerste factuur van het nieuwe Ziggo abonnement te zijn voldaan en de storneringstermijn hiervan te zijn verstreken. MediaMarkt streeft er naar de cashback binnen 2 weken na het verstrijken van voornoemde storneringstermijn aan je uit te keren.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@VodafoneZiggo even toegevoegd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
In de outlet kan tot heden niet betaald worden met cadeaukaarten....vandaar de shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Goedemorgen @sphere ,

Is het antwoord dat @thethe2010 geeft ook het antwoord op je vraag? Wanneer er nog onduidelijkheden zijn, hoor ik dat graag van je.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
Vroeger was deze actie i.s.m. een MediaMarkt cadeaukaart van 200,-. Dan kon je gewoon de winkel in lopen abonnement afsluiten bij het Ziggo mannetje en kreeg je een cadeaukaart na 14 dagen in de mail.

Hier lijkt het erop dat je eerst een product moet kopen samen met een Ziggo abbo en dat het geld dan in mindering wordt gebracht op je factuur, je moet het zelf voorschieten in dit geval dus.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:49
En bij het doen van de bestelling staat in de bevestiging ook 150 ipv 200 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

VodafoneZiggo schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:49:
Goedemorgen @sphere ,

Is het antwoord dat @thethe2010 geeft ook het antwoord op je vraag? Wanneer er nog onduidelijkheden zijn, hoor ik dat graag van je.
De lijst voorwaarden past niet eens in 1x op m'n scherm, vinden jullie dat niet al een onduidelijkheid op zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
@VodafoneZiggo ben naar de MM gegaan en daar is me gezegd dat het 200 was voor alle abonnementen tot en met 1 december. Heb online afgesloten, maar er bleek geen product gekoppeld

Vervolgens weer langs gegaan, en is er door een Ziggo(?) medewerker een order opgevoerd bij de bestaande aanvraag, en een cashback aangevraagd zonder de MM aankoop te koppelen (?)

Ik vind het spannend, maar in ieder geval is er nu een installatiepakket afgeleverd. Cashback wacht ik nog even af, het lijkt me niet dat dat goed kan gaan.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSF
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Volgens de website van Mediamarkt loopt de cashback actie t/m 31-12-2019. De cashback kun je claimen tot 01-02-2020.

https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashback.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb vorige week bij mm een nieuw ziggo-abonnement afgesloten. Ik krijg een cadeau-kaart in m'n mail. Maar omdat ik ook direct de Nintendo switch kocht, werd de cadeau-kaart ter plekken ook nog uitgedraaid. Heb uiteindelijk € 99,- afgerekend voor die switch.
Wel onder de voorwaarden dat als ik m'n bestelling annuleer, ziggo die € 200,- korting bij mag incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
sphere schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:34:
@VodafoneZiggo ben naar de MM gegaan en daar is me gezegd dat het 200 was voor alle abonnementen tot en met 1 december. Heb online afgesloten, maar er bleek geen product gekoppeld

Vervolgens weer langs gegaan, en is er door een Ziggo(?) medewerker een order opgevoerd bij de bestaande aanvraag, en een cashback aangevraagd zonder de MM aankoop te koppelen (?)

Ik vind het spannend, maar in ieder geval is er nu een installatiepakket afgeleverd. Cashback wacht ik nog even af, het lijkt me niet dat dat goed kan gaan.
Het lastige is dat wij die actie hier niet kunnen forceren aangezien het om een Media Markt actie gaat.
Zonder enige kennis van jouw gegevens is het natuurlijk nog wel gissen wat hier nu gebeurt en of we hierin iets kunnen doen.

Stuur me een privébericht met je postcode, huisnummer + naam en geboortedatum contracthouder. Op die manier kan ik je voorzien van het beste advies.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:35
Vaak met die cashback acties betaal je uiteindelijk je het uiteindelijk zelf terug of de korting is lager dan je denkt.

Voorbeeld:
Ziggo compleet rechtstreeks 699 per jaar.
Mediamarkt ziggo compleet 200euro cashback: 804 per jaar. ( 200 euro cashback, dus 604 )

Dus het verschil is dan 95 euro i.p.v. 200.

Daarnaast lijkt het erop dat je de verkeerde voorwaarden voor je hebt. ( mogelijk hebben ze dit tussendoor aangepast )

https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashback.html
https://mmpromo.eu/html/files/846.pdf

[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 04-12-2019 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSF
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Heb vandaag een abonnement afgesloten in Mediamarkt. Cashback van 200 euro kun je gelijk als cadeaukaart krijgen die dan 5 jaar geldig is..

Voor degenen die gebruik willen maken van de actie: a.s. zondag 8 december is de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHiNeye
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-04 21:12
Heb je hier nog antwoord op gekregen? Ik heb zelf Internet en TV Start gepakt, daar stond op de 6e nog 200,- bij, en toen heb ik het abonnement afgesloten. Maar dat is nu ineens 100? In de voorwaardes die je hebt gekopieerd staat ook gewoon 200. In de mail van Mediamarkt staat weer 150,-, en de mail van Ziggo 100... Ik heb Mediamarkt gebeld, maar die bleven me doorverwijzen naar Ziggo, ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven dat die niks voor me kunnen doen, aangezien het de actie van de Mediamarkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
De actieperiode rond black friday was 200 voor alles. Ik heb inmiddels alle producten binnen, zowel Ziggo als mijn Mediamarkt aankoop.

Registreren van cashback van Ziggo kon niet op de MM site:
Je maximale aantal aanvragen voor deze cashback-actie is bereikt.

en enigszins verontrustend is ook:
Het opgegeven bestelnummer van Ziggo is onbekend.

want dat is het enige bestelnummer dat ik heb. De medewerker van Ziggo beweerde dat ze aan de orginele bestelling een order had gekoppeld.

Nu al mijn producten binnen zijn ga ik denk ik in op het voorstel van @VodafoneZiggo om een en ander te checken. Jouw 200 -> 100 verhaal zou ik me niet ongerust om maken, het stond op elke folder die er lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Is er iemand anders die een dergelijke cashback heeft gebruikt?
In de regel ontvang je ongeveer 6 weken nadat de storneringstermijn is verstreken je cashback. Het bedrag wordt gestort op het door jou opgegeven IBAN-rekeningnummer.
Heb eens de moeite genomen om te zien wat dit betekent, en dat zou 56 + 14 = 98 dagen kunnen zijn (28 februari). als dat zo is heb ik maar een advies: niet online afsluiten, maar gewoon shoppen in de winkel. :(

Btw, als je Mediamarkt belt zeggen ze dat dit geen optie is in het script: je kan beter navragen in de winkel. In de winkel vragen ze je te bellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:49
Ik heb ook nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
@davevogel0 ik heb de chat geprobeerd en kreeg een email adres, die hebben de cashback nagekeken en hij is geregistreerd en goedgekeurd. Dat wordt dan nog 6 weken geduld denk ik.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• apennootjes
Zelfde hier, heb contact opgenomen met de mediamarkt (mediamarkt@consumercare.info),
kreeg het volgende antwoord op 20 januari:
Heel fijn dat je contact met ons opneemt. Wij hebben je aanvraag inmiddels goedgekeurd. Voor de uitbetaling van de cashback dient de eerste factuur van het nieuwe Ziggo abonnement te zijn voldaan en de storneringstermijn hiervan te zijn verstreken. MediaMarkt streeft er naar de cashback binnen 2 weken na het verstrijken van voornoemde storneringstermijn aan je uit te keren.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apennootjes
Fijn man, ik heb het helaas nog steeds niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:41
Een familielid van mij heeft ook met deze actie meegedaan. Het was inderdaad 200 euro voor ieder abonnement. Dit was november geloof ik.

Na afsluiten is de actie aangepast. 100 euro voor het goedkoopste abo, 150 voor de middelste en 200 voor de duurste.
En jawel: 'gefeliciteerd met jouw 100 euro cadeaubon'.

Heel veel mailtjes, berichtjes etc verder, maar nog altijd is de cadeaubon van 200 euro niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Topicstarter
Richh schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 14:10:
Een familielid van mij heeft ook met deze actie meegedaan. Het was inderdaad 200 euro voor ieder abonnement. Dit was november geloof ik.

Na afsluiten is de actie aangepast. 100 euro voor het goedkoopste abo, 150 voor de middelste en 200 voor de duurste.

Heel veel mailtjes, berichtjes etc verder, maar nog altijd is de cadeaubon van 200 euro niet binnen...
Alleen met Black Friday was het 200 voor alle abonnementen vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apennootjes
Richh schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 14:10:

Ik heb vandaag eindelijk mijn geld ontvangen, maar i.p.v. de beloofde 200eu nu ook maar 100eu.
Gaan we maar weer mailen |:(
Pagina: 1