Mediamarkt biedt een cashback bij Ziggo abonnementen van 200. Of 150. Want dat is niet duidelijk, zie actievoorwaarden onder.
Ik heb gebeld met MM en de medewerker kwam keurig uit bij de voorwaarden, hield op met lezen bij 200 en vond het verder prima. Verder heb ik gevraagd of de actie geldig was in de outlet, maar ze zei alleen "in de shop".
Als ik dit treinongeluk van actievoorwaarden doorlees zijn er wazige tegenstrijdigheden, waarbij je in het slechtste geval het product moet kopen en tegelijkertijd een ziggo abonnement moet afsluiten en mag dit niet online.
Heeft iemand gebruik gemaakt van deze actie? Of wellicht een medewerker die weet hoe het zit?
Ik heb gebeld met MM en de medewerker kwam keurig uit bij de voorwaarden, hield op met lezen bij 200 en vond het verder prima. Verder heb ik gevraagd of de actie geldig was in de outlet, maar ze zei alleen "in de shop".
Als ik dit treinongeluk van actievoorwaarden doorlees zijn er wazige tegenstrijdigheden, waarbij je in het slechtste geval het product moet kopen en tegelijkertijd een ziggo abonnement moet afsluiten en mag dit niet online.
Heeft iemand gebruik gemaakt van deze actie? Of wellicht een medewerker die weet hoe het zit?
Speciale actievoorwaardenAanvullende voorwaarden
- De cashbackcampagne van Ziggo bij MediaMarkt loopt vanaf 22 november 2019 t/m 2 december 2019.
- Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo. Er zal maximaal één cashback per abonnement worden toegekend.
- Het recht op cashback is persoonlijk en niet overdraagbaar.
- Deze actie is alleen geldig als u na een aankoop in de MediaMarkt een nieuwe Ziggo klant wordt en een van de pakketten waarop de actie van toepassing is bestelt of wanneer u al klant bent, maar nog geen internet van Ziggo heeft, en een van deze pakketten bestelt:
- Bij het pakket Internet Start + TV Start (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200
- Bij het pakket Internet Complete + TV Complete (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200
- Bij het pakket Internet Max + TV Max (+Bellen) ontvangt u een cashback van EUR 200[/li]
- Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen gebruik maken van deze actie.
- U ontvangt eenmalig een cashback op de aankoopprijs van artikelen die zijn gekocht bij een MediaMarkt vestiging in de periode vanaf 22 november 2019 t/m 2 december 2019 in combinatie met het sluiten van een Ziggo abonnement.
- U koopt een (of meerdere) artikel(en) naar keuze in MediaMarkt en zal hier het reguliere aankoopbedrag voor betalen. U krijgt via de cashback actie eenmalig tot maximaal EUR 150 retour (de korting is afhankelijk van het geselecteerde Ziggo-abonnement) op het (totale) aankoopbedrag op het door u ingediende aankoopbewijs.
- Om in aanmerking te komen voor de uitbetaling van de cashback dient de eerste factuur van het nieuwe Ziggo abonnement te zijn voldaan en de storneringstermijn hiervan te zijn verstreken.
- MediaMarkt streeft er naar de cashback binnen 2 weken na het verstrijken van voornoemde storneringstermijn aan u uit te keren.
- Om de cashback te ontvangen zult u de aankoop zelf via internet moeten aanmelden op https://www.mediamarkt.nl/cashback, dit kan tot en met 1 februari 2020 maar geldt alleen voor producten gekocht vóór 1 januari 2020.
- De cashback wordt gestort op het rekeningnummer dat u hiervoor heeft opgegeven bij MediaMarkt. De tenaamstelling van deze rekening dient overeen te komen met de tenaamstelling van het Ziggo abonnement.
- Als u gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in bij Ziggo met een minimum duur van 1 (een) jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks opzegbaar.
- U mag alleen gebruik maken van deze actie als u hier nog niet eerder gebruik van heeft gemaakt.
- Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen en/of aan te passen.
- Aanvullende voorwaarden
- Naast de actievoorwaarden zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
- Algemene Voorwaarden Ziggo van 1 juli 2018.
- Als de bepalingen van de voorwaarden onderling verschillen, gelden de bepalingen van de Actievoorwaarden met voorrang.