chello en verhuizen

Pagina: 1
Acties:

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:19
Ik weet dat hier al veel topics zijn geweest, maar ik kan niets vinden met de search, dus denk dat ze met de crash verloren zijn gegaan.

Maar wat ik dus wil weten is of je als ik ga verhuizen je kabelmodem gewoon opnieuw daar kan aansluiten, zonder dat chello daarvoor instellingen moet veranderen. Ik ga maar een paar honderd meter verderop wonen, dus ik blijf in dezelfde regio.

Dus heeft iemand hier ervaring mee??

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Tenminste bij mij hebben ze tijdens de installatie in da stekkerdoosje waar de antenne binnenkomt iets veranderd. Dat was om ervoor te zorgen dat er tweerichting communicatie mogelijk was.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kabelmodem is niet huisadres specifiek, gewoon alles meenemen, splittertje netjes aansluiten, klaar.

Heb mijn kabelmodem meegenomen naar vriend van me en daar in het netwerkje gepleurd zodat we konden lannen met internet access.

dat was aan de andera kant van het centrum, dus bij jou zal het ook wel lukken. Alleen moet de kabelverdeelkast voor die wijk wel klaar zijn voor kabelmodem, maar dat lijkt me wel.

Bel anders de chello helpdesk erover en zeg dat je een paar straten gaat verhuizen, maar natuurlijk niet opnieuw de kosten wilt betalen.

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:19
dan sluit ik t zelf wel aan.... het is me een jaar gelede ook gelukt, dus zal t nu ook wel lukken...

Bedankt voor de snelle replies... Topic kan nu wel dicht... ;)

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it