Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik zoek een?
Bluetooth koptelefoon

Wat is je budget?
Maximaal 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren thuis en onderweg (heel misschien tijdens hardlopen). Ik wil indien mogelijk een lekker helder geluid met een fijne hoeveelheid heldere bass, niet teveel en geen 'muddy' bass, waardoor het geluid kan gaan kraken als het ware. Ik hoop dat dit genoeg uitleg was. ANC is geen gigantische prioriteit van mij, sinds mijn MH752 al genoeg geluid voor mij blokkeren. Indien nodig, kan ik deze sectie verder toelichten[/i]

Wat heb je zelf al gevonden?
In het begin twijfdelde ik tussen de Sennheiser HD4.50BT en Sony WH-CN700N. Na veel onderzoek gedaan te hebben kwam ik op de conclusie dat de WH-CN700N voor mij perfect was. Totdat ik op de Sony WH-XB900N stuitte. Echter las ik bij enige reviews dat de bass hier erg aanwezig was en soms kon kraken, wat ik nou niet heel fijn vind. Deze zag er echter ook wel goed uit, gezien alle functies die hij heeft. Nu weet ik niet welke geschikt is voor mij, aangezien er ook geen directe vergelijking online staat. Welke van deze twee zouden jullie mij aanraden? Zijn er enige andere alternatieven?

Welke vragen heb je hier nog over?
N.v.t.

[ Voor 6% gewijzigd door DennisBos512 op 27-11-2019 22:16 ]

Audiofiel