Hallo, ik heb een probleem met mijn pc. Ik heb vaak als ik games speel, dat mijn pc crasht. Meestal zijn het games die best wel goede hardware nodig hebben om te spelen. Zoals Skyrim met 4k mods, maar soms zijn het ook gewoon games zoals Minecraft. Er zijn 3 soorten crashes, waarvan ik er 2 video's van heb.
De eerste soort crash is dat de game vastloopt en dan dat de pc uitgaat zonder bluescreen.
De tweede soort crash is dat de monitor geen signaal meer krijgt van de pc en alle fans gaan helemaal aan. Ik heb FurMark gebruikt om het sneller te laten zien, want ik kon het niet op beeld krijgen toen ik gewoon aan het gamen was.
De derde soort crash is dat de game vast loopt en verder gebeurd er niets, geen fans die helemaal aangaan en ook het signaal naar de monitor gaat niet weg en de pc gaat ook niet vanzelf uit. Deze crash heb ik niet kunnen filmen want dat gebeurd random.
Mijn specs zijn:
CPU: Intel Core i3-9100F
GPU: Gigabyte Radeon RX Vega 56 Gaming OC 8G (8GB)
RAM: 1x4GB en 1x8GB op 2400 MHz
Moederbord: Asrock H370M Pro4
PSU: Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular
Als iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn, zou ik heel blij zijn.
De eerste soort crash is dat de game vastloopt en dan dat de pc uitgaat zonder bluescreen.
De tweede soort crash is dat de monitor geen signaal meer krijgt van de pc en alle fans gaan helemaal aan. Ik heb FurMark gebruikt om het sneller te laten zien, want ik kon het niet op beeld krijgen toen ik gewoon aan het gamen was.
De derde soort crash is dat de game vast loopt en verder gebeurd er niets, geen fans die helemaal aangaan en ook het signaal naar de monitor gaat niet weg en de pc gaat ook niet vanzelf uit. Deze crash heb ik niet kunnen filmen want dat gebeurd random.
Mijn specs zijn:
CPU: Intel Core i3-9100F
GPU: Gigabyte Radeon RX Vega 56 Gaming OC 8G (8GB)
RAM: 1x4GB en 1x8GB op 2400 MHz
Moederbord: Asrock H370M Pro4
PSU: Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular
Als iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn, zou ik heel blij zijn.