[pw] ondocumented feature bij PW wel/niet niet/wel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
L.S.,

Bij de zoekcriteria van diverse productcategorieën staan enkele wel/niet switches i.c.m. radiobuttons waarvan ik denk dat ze enkel mogelijke verwarring kunnen veroorzaken.

wel/niet/niet/wel

Wilt u wel geen laptops zien met multitouch, of wel modellen die geen multitouch hebben? De wel/niet switch (i.c.m. de radiobutton) creëert potentiële dubbele ontkenningen, wat verwarrend kan werken. De switch bij de 360°, gecombineerd met de enkele radiobutton verdient misschien een heroverweging qua design.

Ik snap dat !false niet incorrect is maar naar mijn bescheiden (en ongevraagde) mening niet het boegbeeld des duidelijkheid en intuïtiviteit. Het schijnt dat er ook non-ITers op Tweakers komen ;).

Afsluitend - ik ben meer van deze potentiële dubbele ontkenningen tegen gekomen maar voordat ik een lijstje met deze voorvallen opsom dacht ik dat het misschien handig is om dit fenomeen eerst voor te leggen bij jullie.

Groeten Kuus

[ Voor 3% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 29-11-2019 13:50 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik geef deze even een schopje naar Mooie Features omdat het in de eerste plaats niet echt een bug is, maar wel een UX-issue en daarmee meer in het domein van ons productteam ligt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:08

ikloon

Product Owner
Dat lijkt inderdaad niet altijd even logisch. Gaan we naar kijken.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Waar 'moet' ik zijn om de resultaten te zien? Komt dat in een Development-iteratie post?

[ Voor 12% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 28-11-2019 22:42 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:08

ikloon

Product Owner
Wanneer we aanpassingen maken dan zullen we dat melden in een .plan inderdaad.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)