Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Username3457829
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-08 11:37
Ik heb een laptop met integrated Intel HD 620 graphics. De geïnstalleerde driver die ik heb van de Dell site (wordt automatisch geupdate door Dell SupportAssist) is ruim een jaar oud. Nou zag ik al dat er uiteraard nieuwere versies uit zijn op de site van Intel zelf. Ze zitten op versie 26 (https://downloadcenter.intel.com/product/80939/Graphics-Drivers - select Win10), maar ook zag ik dat ze sinds eind vorig jaar DCH drivers gebruiken https://www.intel.com/content/www/us/en/support/articles/000031572/programs/intel-corporation.html, maar het is mij niet duidelijk of het wel verstandig/mogelijk is om deze nieuwe drivers te gebruiken of toch maar te blijven vasthouden aan mijn huidige non-DHC om eventuele problemen te voorkomen. Iemand die er verstand van heeft?
Want ik weet dat 'ze' aanraden om liever de drivers te pakken van de site van de laptop fabrikant, maarja als die nou niet bepaald meer up to date gehouden wordt ... Dus wat is dan wijsheid?

Ik ondervind geen problemen of iets dergelijk en ik ken het wel "If it ain''t broken, don't fix it", maar toch: Levert het geen security issues op of iets dergelijks om vast te houden aan oude gpu drivers?

[ Voor 6% gewijzigd door Username3457829 op 27-11-2019 17:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Zijn er voor jou updates dan als je het programma uitvoert van die site?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Username3457829
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als de driver beter zou zijn, dan zal die toch vanzelf eens via Windows Update komen?

En kleine typo in titel gefixt, DHC > DCH.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Username3457829
Volgens mij niet. Alleen de standaard driver ofzo denk ik.

• Username3457829
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

D'r is idd niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen. E.e.a. hangt namelijk af van de vraag of jouw hardware geschikt is voor DCH-drivers. Dell zou dat kunnen weten maar als je hardware een paar jaar oud is, interesseert ze dat geen fuck. Jij kunt het weten als je het probeert

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1