Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral games op 1080p. Shooters wil ik graaf op 144fps spelen en (aankomende) AAA games op 60+ fps high/ultra. Ook doe ik lichte foto- en video bewerking voor vakantie filmpjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers, muis(mat), toetsenbord en opslag neem ik mee. Ik heb nu ook een monitor die ik als 2e monitor wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dit ongeveer:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gehoord dat MSI b450 moederborden een van de beste zijn, maar voor de rest heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een pc willen die nog een aantal jaartjes mee kan. Het blijft natuurlijk een aardige investering dus feedback is zeer welkom.
Vooral games op 1080p. Shooters wil ik graaf op 144fps spelen en (aankomende) AAA games op 60+ fps high/ultra. Ook doe ik lichte foto- en video bewerking voor vakantie filmpjes.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers, muis(mat), toetsenbord en opslag neem ik mee. Ik heb nu ook een monitor die ik als 2e monitor wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dit ongeveer:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M V2 | € 79,49 | € 79,49 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus XS 6G OC | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Monitoren | AOC 27G2U/BK Zwart | € 229,- | € 229,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,28 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gehoord dat MSI b450 moederborden een van de beste zijn, maar voor de rest heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een pc willen die nog een aantal jaartjes mee kan. Het blijft natuurlijk een aardige investering dus feedback is zeer welkom.