Het is bijna Black Friday en er is mij gevraagd of ik een PC in elkaar kan zetten. De hoop is om goede aanbiedingen te scoren, maar of dit gaat lukken blijft moeilijk te zeggen.
Daardoor heb ik nu een lijst gemaakt met componenten waarvan ik denk dat deze PC volstaat aan de eisen die gesteld zijn. Ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven over de build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games
Internet enz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst niet meer dan 700,-. Maar mocht er iets zijn waarbij bang-buck verhaal van toepassing is en daardoor de 700 overschreden wordt. Wil ik dit mogelijk nog overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart die volstaat en processor die het kan behappen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een PC die met beperkt budget enkele jaren mee kan. De games die erop gespeeld worden zijn niet heel spectaculair, namelijk: World of Warcraft, The Sims en verder wordt de PC alleen gebruikt voor wat op internet, Netflix en dergelijken.
PC:
Overige apparatuur:
Daardoor heb ik nu een lijst gemaakt met componenten waarvan ik denk dat deze PC volstaat aan de eisen die gesteld zijn. Ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven over de build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games
Internet enz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst niet meer dan 700,-. Maar mocht er iets zijn waarbij bang-buck verhaal van toepassing is en daardoor de 700 overschreden wordt. Wil ik dit mogelijk nog overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart die volstaat en processor die het kan behappen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een PC die met beperkt budget enkele jaren mee kan. De games die erop gespeeld worden zijn niet heel spectaculair, namelijk: World of Warcraft, The Sims en verder wordt de PC alleen gebruikt voor wat op internet, Netflix en dergelijken.
PC:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M DS3H | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 234,99 | € 234,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Blauw | € 47,65 | € 47,65 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 693,43 | ||
Overige apparatuur:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | LG 32MP58HQ-P Zwart | € 166,90 | € 166,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 166,90 | ||