Blijft een toppertje
Ga jij zoveel mogelijk troep posten ?
[topic=195924]
[topic=195924]
niet de bedoeling een vriend van mij zei dat je 150 posts moest hebben om weer met dat stuffis generalis mee te doen
Zo kom je er dus nooit...Op woensdag 01 augustus 2001 15:25 schreef Loungen_is_uit het volgende:
niet de bedoeling een vriend van mij zei dat je 150 posts moest hebben om weer met dat stuffis generalis mee te doen
ja ach boeie...
maar goed anderen doen de moeite zoveel mogelijk posts te halen ik probeer zo vaak mogelijk gebanned te worden nadat ik aanvankelijk serieus hiermee begon zes maanden terug maar na een aantal onterechte slotjes had ik zoiets van tja
maar goed anderen doen de moeite zoveel mogelijk posts te halen ik probeer zo vaak mogelijk gebanned te worden nadat ik aanvankelijk serieus hiermee begon zes maanden terug maar na een aantal onterechte slotjes had ik zoiets van tja
Zoveel mogelijk geband wil wordenOp woensdag 01 augustus 2001 15:28 schreef Loungen_is_uit het volgende:
ja ach boeie...
En waarom zou je zoiets doen ?Op woensdag 01 augustus 2001 15:30 schreef Loungen_is_uit het volgende:
ik beheer iets van 6 domeinnamen dus mailadreskeuze zat
Op woensdag 01 augustus 2001 15:46 schreef Loungen_is_uit het volgende:
nakijken in wat voor zin

ik denk dat ik toen ik in engeland woonde iets van 14 bans heb gehad vooral van ton antonis
dus ik moet toch ooit in het guiness book komen dan maar op deze manier
dus ik moet toch ooit in het guiness book komen dan maar op deze manier
Verwijderd
laat ook maar zo te lezen ben je niet meer te reddenOp woensdag 01 augustus 2001 15:46 schreef Loungen_is_uit het volgende:
nakijken in wat voor zin

Tom Antonis nog wel. En hier krijgt u een slotje van Jordi Bosveld wegens onzingehalte
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.