Toon posts:

Asus 7100 "Twinview" .. hmm

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de doos staat:

- "Simultaneous and independent dual-display control"

en

- "Simultaneous and independent dual-video control"

Maarrem ik las in review dat het weer niet kon enzo Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif
Wat is het nou Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jawel, je moet de nieuwste nVidia drivers gebruiken, dan werkt het wel... Shit, en ik heb net een tv-kaart gekocht en mijn tv bij mijn ouders laten staan. Heb nu wel mooi Canal+ (of mag ik dat niet zeggen?)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ok werkt wel.. toppie
Btw ik heb de 7100 T die heeft geen tv in dus ik heb nog geen canal plus Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik bedoelde dat ik het met de tv-kaart wilde kijken, maar kan dat met een tv-in kaart ook?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

freedom, kun je me mailen over hoe je dat voor mekaar hebt gebokst?

ik heb ook net de v7100 tv out gekocht, en begrijp niet precies hoe het moet... nieuwste drivers heb ik al. tvcc ook.

• TheCameleon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 22:50
Volgens mij is een TV-in alleen ÉÉN beeld en kun je dus nooit Coax erop raggen, maar je kunt wel zoiets als bv je video recorder scart uitgang gebruiken. Daaraan een omzettertje naar 3 van die tulp pluggen. En dan dus het kabeltje nar je pc leggen. En klaar. 'T kan natuurlijk ook andersom (vodeo kanaal op aux zetten) Zo heb ik een keer 5 tv's op één pc en video recorder aangesloten. 8-)

• TheCameleon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 22:50
Op woensdag 14 maart 2001 12:01 schreef spl!t het volgende:
freedom, kun je me mailen over hoe je dat voor mekaar hebt gebokst?

ik heb ook net de v7100 tv out gekocht, en begrijp niet precies hoe het moet... nieuwste drivers heb ik al. tvcc ook.
Prober ik wel effe uit te leggen (heb hem ook) Als je de nieuwste drivers hebt geïnstalleerd ga je naar Display properties (rechtsklik bureablad voor het geval dat je het niet wist) en dan tabblad settings en dan advanced. Nu is er als de drivers goed zij geïnstalleerd een tabblad Twinview. Als je nu een tv hebt aangesloten kun je bv Kloon selecteren en klaar is kees.

Verwijderd

Iemand URL voor de juiste drivers?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 11:46
Hij wil dus NIET clonen, maar independant beeld (A op monitor B op TV), en dat is volgens mij nog steeds niet mogelijk, hoewel het zowel op jouw doos staat als alle andere.
Gare streek van ASUS. BAH!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 22:32
Het is wel mogelijk hoor.
Heb je wel je beeldschermen laten detecteren?
Daar zit gewoon zo'n knopje "detect displays" op dat tabblad...

Ik gebruik overigens gewoon de 14.62 drivers die bij XP komen.

Verwijderd

Ehm, twinview werkt hier prima hoor... in WindowsXP (nu met 27.52 drivers maar heb eigenlijk nooit problemen gehad met de drivers). Clonen, spannen... gaat allemaal goed.

En Grrrrrrrene, jij zegt dat je nu met dat TVKaartje wel Canal+ hebt. Hoe dan? Lijkt me niet mbv zo'n decoder want voor zover ik weet is er nog geen enkele die op win2k/xp werkt. Tenzij je win98 ook hebt geinstalleerd. Anders hoor ik het graag van je :P

Over de juiste drivers, check gewoon de tweakers meuktracker of ga naar nvidia.com voor de laatste officiele.

Verwijderd

[topic=312254/1/50] en Canal+ decoden mag niet. Vandaag nog op de radio geweest dat ze er maatregelen tegen gaan nemen. Voor de rest werkt kloon enzo wel goed met Asus V7100, maar dat is alemaal in de Tv-out FAQ te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.