ik ben dus aan het proberen een pll te overclocken. En nou ben ik in de bios naar cpu speed settings gegaan. En daar heb ik 4*100 in plaats van 3.5*100 gedaan. Maar hier reageert ie niet op. Komt dit door een multiplier lock en moet ik nu de bus veranderen?
Ja
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Best wel ja maar dat trekt hij niet hoor die 133 bus
124 mag je in je handjes klappen
124 mag je in je handjes klappen
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
OK hoe heet dat progje nog maar waarmee je de temp kan zien? En is er ook een mogelijkheid om die multiplier uit te schakelen?
Sorrie maar will je eerst de faq lezen hiernaast [topic=153153]
progjes mag ik hier niet posten
mag wel eentje noemen
Mother Board Monitor
Greetz
mag wel eentje noemen
Greetz
Verwijderd
motherboard monitor 5.07 
Multp. uitschakelen? op een Intel Pentium... geen weg dat dat gaat lukken
Multp. uitschakelen? op een Intel Pentium... geen weg dat dat gaat lukken
editOp woensdag 01 augustus 2001 15:14 schreef mushroom het volgende:
ik ben dus aan het proberen een pll te overclocken. En nou ben ik in de bios naar cpu speed settings gegaan. En daar heb ik 4*100 in plaats van 3.5*100 gedaan. Maar hier reageert ie niet op. Komt dit door een multiplier lock en moet ik nu de bus veranderen?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Sinds wanneer mogen hier geen (links naar) progs gepost meer wordenOp woensdag 01 augustus 2001 15:29 schreef Speedy-J het volgende:
mag wel eentje noemenMother Board Monitor
Greetz
wat moet dat icoon dan voorstellenOp woensdag 01 augustus 2001 15:37 schreef ernst het volgende:
[..]
GADVERDAMME MAN DOE FF WAT AAN DAT ICOONTJE VAN JE JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo mierenneuken joOp woensdag 01 augustus 2001 15:38 schreef Charlie23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen hier geen (links naar) progs gepost meer worden
EditOp woensdag 01 augustus 2001 15:40 schreef rick17 het volgende:
[..]
wat moet dat icoon dan voorstellen
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ja nou die zie ik zo vaak wat is daar meeOp woensdag 01 augustus 2001 15:46 schreef ernst het volgende:
[..]
k zie daar een of andere $#^#^**)%**P__#@*$(@idioot met z'n rechter poot omhoog![]()
![]()
Wow jij bent echt heel scheel of dom die gas staat met een gun in zijn hand.Op woensdag 01 augustus 2001 15:46 schreef ernst het volgende:
[..]
k zie daar een of andere $#^#^**)%**P__#@*$(@idioot met z'n rechter poot omhoog![]()
![]()
Dit eindigd op 3 keer nix
Hij ken wel dicht
Hij ken wel dicht
ah nou snap ik hem jij denk dat ie een h***** g**** doet
dat is gewooon een gangster met een waterpistool
dat is gewooon een gangster met een waterpistool
jaja sorry ikke heeft blijaar behoedte om als ik kort slaap me belachelijk te maken sorryOp woensdag 01 augustus 2001 15:49 schreef strontvlieg het volgende:
[..]
Wow jij bent echt heel scheel of dom die gas staat met een gun in zijn hand.
thx to me sorry guy'sOp woensdag 01 augustus 2001 15:51 schreef Speedy-J het volgende:
Dit eindigd op 3 keer nix
Hij ken wel dicht
het is idd een gangster met een pistool. en geen hgroet. Het is micheal corleone uit de godfather als hij solozzo doodschiet
dat je dat niet gezien hadOp woensdag 01 augustus 2001 16:04 schreef mushroom het volgende:
het is idd een gangster met een pistool. en geen hgroet. Het is micheal corleone uit de godfather als hij solozzo doodschiet
PS. over slaap gebrek: als je zo moe bent dat je ogen ervan achteruitgaan dat ben je wel heeel erg GOT verslaafd
Duidelijk voorbeeld van een topic wat chronisch op een slotje zit te wachten.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()