Black Friday

Pagina: 1
Acties:
  • 1.200 views

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02 22:08
Wat vinden jullie van Black Friday? Ik vind het zelf een beetje gehyped en de aanbiedingen zijn vaak niet erg goed.. veel aanbiedingen zijn ook nep

Let me share my screen...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:47
Tja, als ik iets zie voor een leuke prijs, dan koop ik dat. BF of niet.
Wat je zegt klopt ook wel. Vaak een wassenneus of eerder oude voorraad goedkoper weg doen. Probleem is ook wel een beetje dat het meer in Amerika is dan hier. Zelfde met Halloween.

Maar aanbieding en korting is het alleen als je het toch al wilde hebben.

Heb zelf op dit moment 2 4K Blu-ray spelers in mijn lijstje staan om te zien of die vrijdag in de aanbieding gaan. Zo ja en de prijs is mooi, dan schaf ik één van de twee aan. Anders niet.

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04:22
Meest irritante zijn wel de tientallen emails. Ondanks dat je aangeeft niet op een maillijst wil staan toch compleet bedolven worden onder de spam.
Dat alleen al zorgt er voor dat het bij mij persoonlijk averechts werkt.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Freubel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:31:
Meest irritante zijn wel de tientallen emails. Ondanks dat je aangeeft niet op een maillijst wil staan toch compleet bedolven worden onder de spam.
Dat alleen al zorgt er voor dat het bij mij persoonlijk averechts werkt.
Om maar niet te spreken van de radioreclame. Vanochtend in het blok voor 8:00 vijf spotjes gehoord, allemaal voor Black Friday.

Denk dat het weer een voorbeeld is van de veramerikanisering van Europa (en de rest van de wereld). Zie bv ook Halloween, de verpreutsing, de platte-aarde-aanhangers, de anti-vaccinatiebeweging enz.

Verder met bovenstaanden: als ik iets niet urgents aan ga schaffen en het is toevallig bijna BF, dan wacht ik een paar dagen. Is het niet goedkoper, prima, dan niet. Ik ga er in ieder geval geen dingen door aanschaffen die ik anders niet gekocht zou hebben.
Vorige week wel een nieuwe stofzuiger gekocht. Ja misschien is ie deze week wel goedkoper, maar om nou twee weken niet te stofzuigen, neuh.

Nomen nescio

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:47
@Bra-Jo Wikipedia: Halloween Kuch, komt oorspronkelijk uit Europa en dan voornamelijk het VK.
Maar, je hebt wel een punt.
Moet zelf eerlijk zeggen dat ik de gebruiken zoals Halloween en BF wel leuk vind. Maar heb het al aangegeven. Ga niet dingen kopen die ik niet al nodig heb. Wil dan best wel heel even wachten tot die datum.
Idem met de acties van de Media Markt etc.

Vorig jaar met BF wel wat gekocht in de aanbieding. Geloof een nieuwe versterker.

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-11 15:29
Ik zou willen dat Black Friday hier niet bekend was. Persoonlijk vind ik het maar een walgelijk iets, al hebben wij het gelukkig voornamelijk nog online. Die video's van massa's mensen bij winkels om iets goedkoops te scoren, bah.

&

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:39
@Weltschmerz ik ben t eigenlijk niet met je eens, ik hb t altijd al eens willen meemaken zo'n mensen massa.
Goede stoel, bak popcorn, en gaan met die banaan.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-11 10:03
99ruud99 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:13:
@Weltschmerz ik ben t eigenlijk niet met je eens, ik hb t altijd al eens willen meemaken zo'n mensen massa.
Goede stoel, bak popcorn, en gaan met die banaan.
En dan zelf ook nog wat paartjes namaak AirPods meenemen en die dan af en toe tussen de groep in gooien. Dan komt het trieste in de mens pas echt naar boven. :P

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-11 15:29
dehardstyler schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:17:
[...]

En dan zelf ook nog wat paartjes namaak AirPods meenemen en die dan af en toe tussen de groep in gooien. Dan komt het trieste in de mens pas echt naar boven. :P
Het trieste dat je bewust mensen op gaat fokken voor je eigen vermaak? : P

&

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-10 22:48
Het staat mij enorm tegen dat er gesproken wordt over Black Friday.
Ik wil pleiten voor Roetveeg Vrijdag.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Lensent schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:22:
Geen stroopwafel en goudse kaas friday?

Try SCE to Aux

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-11 10:03
Lensent schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:22:
Geef het nog een jaar of 2, als zwarte piet vermoord is, dan gaan ze vast over op dat soort dingen. Want anders moeten ze weer werk zoeken, en dat kan natuurlijk niet. :P

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
Dit is veel te mager voor een topic. Volgens mij is in AWM al ergens iets over het overwaaien van feestdagen. Zo niet, dan is dat een uitstekende plek voor een topic, niet hier.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.