Let op gooit een andere mod deze dicht
.
Maar een vraagje, wie speelt hem nog nadat hij hem uitgespeeld heeft?
Maar een vraagje, wie speelt hem nog nadat hij hem uitgespeeld heeft?
Dat doet hij toch niet voor niets?!
Hehe...Mijn nederige excuses voor deze onterechte opmerking.
Ps : maar wat valt er nu nog te bespreken na het vorige topic?!
Hehe...Mijn nederige excuses voor deze onterechte opmerking.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
How foutje twee keer 
Gooi deze maar weg...
Gooi deze maar weg...
RaDkill relax, als je nou eerst effe keek wat hij had gedaaa. Eerste Max Payne topic gesloten, vanwege layout problemen, en toen ander topic nr 2 genoemd en die ook meteen dicht gedaan.
Argh, ik zit dus nog steeds vast op hetzelfde punt, volgens mij is dit een bug ofzo... gaat om Part I, Chapter VII. Gognitti neergeknald, leuk stukkie over z'n begrafenis, blahblah, maar verder niets
Hoort hier niet het volgende Chapter te beginnen, want er is dus *niets* dat ik verder nog kan doen!
Ja, die heb ik dus net bekeken, en d'r staat niets in over mijn situatie:
Ik zit daar dus nog steeds muurvast.Head out the door and you'll come to the Gognitti boss area. Stay up top and take care of the 7 guys that are there and then head down and finish off Gognitti.
Zou het niet weten, alleen die nepgamers helpen die hem nog niet hebben uitgespeeld.Op woensdag 01 augustus 2001 15:19 schreef RaDKiLL het volgende:
J/K
ik zat in part 1 chap 7. dat ie gast niet verder wou rennen.. dus dan moet je als ie niet dood gaat of zo. die chapter over doen. deed ik ook en toen wou het wel.
zal wel een bug zijn of zo
hoop dat het help
zal wel een bug zijn of zo
hoop dat het help
Hoe zet je first person view aan of kan dat niet?
Kan wel volgens mij, is een programmatje voor. Maar het speelt nog al ruk, en MP loopt snel vast met proggie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()