Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Goede morgen allemaal,

Zijn er meer personen die de official MIUI 11 draaien op de mi 9 / andere xiaomi telefoons?

Ik loop namelijk tegen een aantal problemen aan, die erg vervelend zijn.

- Als ik de stock clock gebruik om een wekker te zetten en DND aan heb, licht mijn scherm niet op als mijn wekker af gaat, en moet ik de telefoon unlocken om via de notificatie bar de wekker uit te zetten

- Vaak laden instagram stories niet.

- Wanneer ik binnen een whatsapp gesprek op Media klik, krijg ik alleen de laatste 5 foto's te zien, de rest zijn allemaal witte vlakken. Wanneer ik op een wit vlak klik, komt de foto wel tevoorschijn. Echter. wanneer ik dan 'terug' wil naar het gesprek, loopt mijn whatsapp vast en staat er: Whatsapp reageert niet
Wanneer ik dan de telefoon opnieuw opstart, staat er wel weer alles. Maar na een uurtje of 3 heb ik hetzelfde probleem

- Whatsapp en instagram heb ik al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleert

Dit zijn een aantal punten die ik erg vervelend vind.. Iemand enig idee? Ik heb gekeken of ik Dalvik Cache kan wissen, maar dit staat niet in het recovery menu..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertalpha
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07-2024
Hi @Djordi63 ,

Ik heb vrijwel gelijk custom roms uitgeprobeerd omdat ik nieuwsgierig was, en zit nu op de xiaomi.eu weekly rom. Deze is ook niet perfect, maar als ik jouw issues zo lees zou ik aanraden om de EU rom uit te proberen.
Mijn enige issue is dat ik na een week af en toe een screen freeze krijg (die na ~10 sec weg gaat), en een simpele reboot verhelpt dat weer voor een week. Gezien ik verder helemaal tevreden ben met die rom vind ik dat erg acceptabel.

Ik heb zelf een Mi9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:08
Ik heb een Mi9 met MIUI 11 en herken de Instagram/Whatsapp problemen niet. Hard reset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozon
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik heb sinds 4 dagen de Xiaomi MI 9, maar kan niet casten naar de built-in Chromecast in mijn Philips Smart tv 55PUS6401/12. De telefoon herkent af en toe de tv maar zodra hij uit is geweest, is het over en ben ik heel lang bezig om het weer aan de praat te krijgen. Beide apparaten zijn voorzien van de laatste software. In de slaapkamer heb ik een voorloper van de Smart tv en daar zit een Chromecast aangesloten via hdmi. Die werkt perfect. Wordt er niet goed van. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1310562

Sinds de laatste update krijg ik geen meldingen meer binnen op lockscreen...
Het scherm licht niet meer op terwijl die optie wel aan staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-05 22:06
Verkeerde topic, sorry!

[ Voor 103% gewijzigd door BroederM op 20-02-2020 10:36 ]

My life is in 2D, How about yours?

Pagina: 1