Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werk/game laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop vooral voor werk, wat vooral op internet is en af en toe een tekening in sketchup.
Van tijd tot tijd zal ik het ook gebruiken voor spelletjes als factorio of 7d2d.
Tot slot kijk ik veel films op de laptop.

Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro, mag wat meer zijn als dit voor veel betere specs zorgt

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem hem vaak mee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, was altijd erg fan van HP, maar na de laatste laptop een stukje minder/

Ik heb deze laptop iets meer dan een jaar geleden gekocht (garantie net verlopen) en nu verschijnen er verticale lijnen op het scherm. Soms verdwijnen ze even, maar ze komen snel weer terug.
Volgens Coolblue is het scherm bij deze laptop niet te vervangen.
pricewatch: HP Pavilion 17-ab492nd

De laptop beviel me prima, maar is niet meer leverbaar.

Ik zou graag als video uit usb-c hebben, maar dit zorgt voor erg weinig keuze. En maakt de laptop toch wat te duur. Als alternatief wil ik dan voor HDMI gaan.

Een ethernet poort is voor mij een must, omdat ik hem anders niet kan linken aan mijn versterker van mijn werk.

Ik heb minimaal 1 USB3 poort nodig.

Ik kom nu niet echt verder dan dit hebben jullie nog suggesties?
categorie: Laptops

Beste antwoord (via Zomaar iemand op 01-12-2019 02:43)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De processor van die 2 laptops is gewoon hetzelfde. De GPU van de duurdere is 20 procent sneller dan de andere. Ik zou de duurdere kopen.

Alle reacties

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:57
Op consumentenhardware heb je altijd twee jaar garantie. Die is dus niet verlopen. Verticale lijnen in het scherm zijn doorgaans het resultaat van belabberde bouwkwaliteit.

Ik zou @CoolblueBV dus even flink op hun flikker geven

• Zomaar iemand
  • Niet online
Ow dank je wel, ik kreeg te horen dat ik had moeten betalen voor de 2 jarige garantie.
Ik ga ze morgen even bellen.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:57
Dat soort onzin had ik niet verwacht van hen. Die twee jaar garantie is gewoon wettelijk geregeld. Coolblue had vroeger altijd goede service.

@CoolblueBV , nemen jullie even je verantwoordelijkheid?

• Zomaar iemand
  • Niet online
Inderdaad bijzonder, ik heb erg goede ervaringen met coolblue, ik rij er vanmiddag gewoon even langs het filiaal in Den Haag, vraag ik daar even hoe het zit.
Scheelt toch weer een hoop geld als ik geen nieuwe hoef te kopen.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Het gaat toch wel even duren voordat ik mijn laptop terug krijg, dus ik wil er wel 1 gaan kopen, kan namelijk niet zonder.

Iemand nog een advies naar aanleiding van mijn openingspost?

• Zomaar iemand
  • Niet online
Ik heb er nu 2 gevonden waar ik uit wil kiezen.

De goedkopere heeft een nieuwere processor, maar de betere videokaart.

Wat zouden jullie doen:
https://www.coolblue.nl/vergelijken/831024/831025

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:32
Zomaar iemand schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:44:
Ik heb er nu 2 gevonden waar ik uit wil kiezen.

De goedkopere heeft een nieuwere processor, maar de betere videokaart.

Wat zouden jullie doen:
https://www.coolblue.nl/vergelijken/831024/831025
Dan kan je die beter bestellen bij Lenovo zelf.
Daar heb je nog 15% extra korting. Daar komt de duurste van de 2 (die van 1099€) op 935€ (Heb hem zelf ook besteld).

Tevens is dit weer valse reclame, want heb die zelf al een tijd op het oog. Die stond vorige week ook al aan 1099€, en nu staat daar van 1199€ voor 1099€.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Bedankt voor de tip, ik hoop dat ze beter zijn in het bouwen van laptops dan in het bouwen van websites...

Ik denk wel dat je je vergist hebt.

Die van 1099 staat voor 1019 te koop en die van 999 voor 934.
Toch nog een stukje goedkoper, maar hoop dat je nu wel de goede hebt besteld.
https://www.lenovo.com/nl...7IRH-Gaming/p/88IPL301162

Alle reclames zijn toch oplichterijen. Of je betaald al tijden teveel of het is eigenlijk geen aanbieding.

Is die duurdere echt beter? van de processor is een generatie ouder, terwijl de videokaart een stuk beter is.

[ Voor 73% gewijzigd door Zomaar iemand op 30-11-2019 23:37 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De processor van die 2 laptops is gewoon hetzelfde. De GPU van de duurdere is 20 procent sneller dan de andere. Ik zou de duurdere kopen.

• Zomaar iemand
  • Niet online
OW dat is dan een fout op de coolblue website. Daar wordt geschreven over de gen 8 en gen 9.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Helaas, probeer al de hele avond te bestellen maar de website geeft bij het afrekenen fouten, net als het contact formulier.

• tobys
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 10:31
Hier precies hetzelfde probleem. Zodra ik wide betalen op Lenovo site kreeg ik foutmelding dat ik op een andere manier moest betalen. Telefonisch contact hierover gehad afgelopen zaterdag maar helaas geen oplossing gekregen. Wilde Lenovo Yoga laptop bestellen, gaat nu helaas over

• Zomaar iemand
  • Niet online
Betalen lukte wel, maar de order is niet verschenen in mijn account, ook geen bevestiging of afwijzing in de e-mail.
Wel gebeld, ze gaan het uitzoeken...
Pagina: 1