Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop vooral voor werk, wat vooral op internet is en af en toe een tekening in sketchup.
Van tijd tot tijd zal ik het ook gebruiken voor spelletjes als factorio of 7d2d.
Tot slot kijk ik veel films op de laptop.
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro, mag wat meer zijn als dit voor veel betere specs zorgt
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem hem vaak mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, was altijd erg fan van HP, maar na de laatste laptop een stukje minder/
Ik heb deze laptop iets meer dan een jaar geleden gekocht (garantie net verlopen) en nu verschijnen er verticale lijnen op het scherm. Soms verdwijnen ze even, maar ze komen snel weer terug.
Volgens Coolblue is het scherm bij deze laptop niet te vervangen.
pricewatch: HP Pavilion 17-ab492nd
De laptop beviel me prima, maar is niet meer leverbaar.
Ik zou graag als video uit usb-c hebben, maar dit zorgt voor erg weinig keuze. En maakt de laptop toch wat te duur. Als alternatief wil ik dan voor HDMI gaan.
Een ethernet poort is voor mij een must, omdat ik hem anders niet kan linken aan mijn versterker van mijn werk.
Ik heb minimaal 1 USB3 poort nodig.
Ik kom nu niet echt verder dan dit hebben jullie nog suggesties?
categorie: Laptops
Ik gebruik de laptop vooral voor werk, wat vooral op internet is en af en toe een tekening in sketchup.
Van tijd tot tijd zal ik het ook gebruiken voor spelletjes als factorio of 7d2d.
Tot slot kijk ik veel films op de laptop.
Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro, mag wat meer zijn als dit voor veel betere specs zorgt
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik neem hem vaak mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merk voorkeuren, was altijd erg fan van HP, maar na de laatste laptop een stukje minder/
Ik heb deze laptop iets meer dan een jaar geleden gekocht (garantie net verlopen) en nu verschijnen er verticale lijnen op het scherm. Soms verdwijnen ze even, maar ze komen snel weer terug.
Volgens Coolblue is het scherm bij deze laptop niet te vervangen.
pricewatch: HP Pavilion 17-ab492nd
De laptop beviel me prima, maar is niet meer leverbaar.
Ik zou graag als video uit usb-c hebben, maar dit zorgt voor erg weinig keuze. En maakt de laptop toch wat te duur. Als alternatief wil ik dan voor HDMI gaan.
Een ethernet poort is voor mij een must, omdat ik hem anders niet kan linken aan mijn versterker van mijn werk.
Ik heb minimaal 1 USB3 poort nodig.
Ik kom nu niet echt verder dan dit hebben jullie nog suggesties?
categorie: Laptops