Ik zoek een?
ik zoek een goed Android toestel wat nog open kan. Ik heb nu een galaxy s 7, deze is na bijna 3 jr nog redelijk hij loopt alleen af en toe vast en dan is mijn irritatie dus groot dat ik niet even de accu eraf kan halen. een goede android versie en ruim aan RAM vind ik belangrijk. camera hoeft niet met allerlei toeters en bellen. ik vind ook een 3.5 jack belangrijk, om zonder bluetouth oortjes muziek te luisteren
Wat is je budget?
5 a 600 euro, meer ben ik op zich nog wel in geintresseerd
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik ben een redelijk kritische gebruiker. gebruik niet veel zware apps zoals games, maar alles moet wel goed werken. ik gebruik de standaard dingen, lees veel artikelen (kranten ed) muziek luisteren, navigatie. af en toe netflixen. ik gebruik mn telefoon erg veel, zeg maar de hele dag
daarom vind ik performance belangrijk. de afmeting hoeft niet groter dan de s7 die ik nu heb. ik heb geen voorkeur voor samsung, ik vind de eigen software erg irritant. ik weet wel dat dit na de s7 minder is geworden, maar mijn ervaring is niet top.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb de Fairphone 3 gezien, ik vind dat de specs wel wat achterblijven. ik wil er toch wel lang mee kunnen doen
Welke vragen heb je hier nog over?
ben ik nou zo ouderwets dat ik een open te maken toestel wil met 3.5 jack ?!
ik zoek een goed Android toestel wat nog open kan. Ik heb nu een galaxy s 7, deze is na bijna 3 jr nog redelijk hij loopt alleen af en toe vast en dan is mijn irritatie dus groot dat ik niet even de accu eraf kan halen. een goede android versie en ruim aan RAM vind ik belangrijk. camera hoeft niet met allerlei toeters en bellen. ik vind ook een 3.5 jack belangrijk, om zonder bluetouth oortjes muziek te luisteren
Wat is je budget?
5 a 600 euro, meer ben ik op zich nog wel in geintresseerd
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik ben een redelijk kritische gebruiker. gebruik niet veel zware apps zoals games, maar alles moet wel goed werken. ik gebruik de standaard dingen, lees veel artikelen (kranten ed) muziek luisteren, navigatie. af en toe netflixen. ik gebruik mn telefoon erg veel, zeg maar de hele dag
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb de Fairphone 3 gezien, ik vind dat de specs wel wat achterblijven. ik wil er toch wel lang mee kunnen doen
Welke vragen heb je hier nog over?
ben ik nou zo ouderwets dat ik een open te maken toestel wil met 3.5 jack ?!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2019 19:45 ]