Vraag
Alle reacties
            Ik bied 100 euro

tijd voor wat klusjes!
            @PilatuS wat dacht je ervan om niet zo betweterig te doen

Top! Stuur je adres maar, haal ik het meteen op. Cash natuurlijk.
            @BlazeMuis neem je ook je zusje mee?

@BlazeMuis jammer, in dat geval ga ik met €102 ook niet akkoord

Een beetje meer inzet.
Dit kan je prima zelf uitzoeken door te kijken naar andere advertenties op bv marktplaats, tweakers.
Daarnaast via de pricewatch bekijken wat nu de verkoopprijs is in de winkels. (bijna 1 jaar oud dus je kan 2/3 van de huidige verkoopprijs vragen)
            Dit kan je prima zelf uitzoeken door te kijken naar andere advertenties op bv marktplaats, tweakers.
Daarnaast via de pricewatch bekijken wat nu de verkoopprijs is in de winkels. (bijna 1 jaar oud dus je kan 2/3 van de huidige verkoopprijs vragen)
            @D-dark ik heb mijn research gedaan. De prijzen lopen zo uiteen. Van €400 tot €700

Wat dacht je er van een beetje inzet te tonen en zelf na te denken.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:12:
@PilatuS wat dacht je ervan om niet zo betweterig te doen
            @PilatuS  als je niks fatsoenlijks kan bedenken als reactie beter zeg je dan niks. Heeft niemand er last van. Je denkt dat ik meteen op tweakers mn vragen ga stellen zonder research? Ben geen debiel met het denkvermogen van een gefrituurde goudvis

Weet je dat zeker ?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:19:
Ben geen debiel met het denkvermogen van een gefrituurde goudvis
Lijkt er wel op als je je kinderachtig gaat gedragen met "Neem je je zusje ook mee". Pubertje.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:19: Ben geen debiel met het denkvermogen van een gefrituurde goudvis
            @BlazeMuis jij begint grappig te doen met je 102, enige wat ik doe is reageren. Is een topic voor bedoeld toch?? Of niet?? Ik weet het niet

Nee hoor, @s0ulmaster begon met bieden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:23:
@BlazeMuis jij begint grappig te doen met je 102, enige wat ik doe is reageren. Is een topic voor bedoeld toch?? Of niet?? Ik weet het niet
            @Verwijderd 
Hoe oud is het toestel?
Zit er nog garantie op ?
Compleet met doos ?
Compleet met (ongebruikte) accesoires?
Zit er een factuur bij?
Zijn er gebruiker sporen of mankementen?
            Hoe oud is het toestel?
Zit er nog garantie op ?
Compleet met doos ?
Compleet met (ongebruikte) accesoires?
Zit er een factuur bij?
Zijn er gebruiker sporen of mankementen?
            @Verwijderd  waarde bepaling topics zijn niet toegestaan.
kijk rond naar wat een gemiddelde waarde is. En kijk of jij vindt dat het meer of minder waard nav de status van het apparaat (schade, krasjes, etc)
Verder is het wat de gek er voor geeft.
                    kijk rond naar wat een gemiddelde waarde is. En kijk of jij vindt dat het meer of minder waard nav de status van het apparaat (schade, krasjes, etc)
Verder is het wat de gek er voor geeft.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
            Uit de pricewatch: pricewatch: Apple iPhone XS 64GB Grijs
Refurbished / retour is 720, nieuw 780
Ga ik daar mijn formule op loslaten 0,66 * 750 (pak even het gemiddeld) dan komt daar 495 euro uit.
Dat lijkt erg laag maar electronica en vooral telefoons schrijven erg snel af.
Afschrijving in 3 jaar naar nul zogezegd.
Meer vragen kan altijd maar of je het er voor krijgt.
            Refurbished / retour is 720, nieuw 780
Ga ik daar mijn formule op loslaten 0,66 * 750 (pak even het gemiddeld) dan komt daar 495 euro uit.
Dat lijkt erg laag maar electronica en vooral telefoons schrijven erg snel af.
Afschrijving in 3 jaar naar nul zogezegd.
Meer vragen kan altijd maar of je het er voor krijgt.
            @Greatsword 
10 maanden oud
Resterende fabrieksgarantie
Compleet met doos
Gebruikte oortjes en oplader
Factuur zit er bij
Minimale gebruiksporen
            10 maanden oud
Compleet met doos
Factuur zit er bij
Minimale gebruiksporen
Hij kost nieuw in de winkel 779.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:26:
@Greatsword
10 maanden oud
Compleet met doos
Factuur zit er bij
Minimale gebruiksporen
Mocht je hem particulier nieuw in doos aanbieden = 679 een mooie prijs.
Aangezien het om een gebruikt product gaat met garantie, zou ik zeggen 575,-
            Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

/u/463361/crop5c5017eed16bd_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/64029/crop5b4e6ed3481f4_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/525033/crop5cdd18aa645dd_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/249347/crop5e0e5566dd419_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/347463/crop63dd20785b307.gif?f=community) 
            /u/13585/crop66dc35d57b464_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/10111/crop67d5f1a9809eb_cropped.gif?f=community)