Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc een klein beetje upgraden, aangezien mijn videokaart nogal verouderd is (Nvidia GTX 750). Ik kan van een vriend een 1070 kopen voor een goede prijs, maar is dat genoeg? En kan mijn processor dat aan? Is mijn beeldscherm upgraden nuttig(van 60HZ naar 144 HZ)
Wat is je budget?
ongeveer 300 euro max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een Intel Core i5-4590 processor. een Nvidia Geforce GTX 750 videokaart en een Dell ST2220L beeldscherm.
Ik speel vooral spellen zoals: PUBG, CS:GO, League of Legends, Overwatch.
Bij voorbaat dank!
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc een klein beetje upgraden, aangezien mijn videokaart nogal verouderd is (Nvidia GTX 750). Ik kan van een vriend een 1070 kopen voor een goede prijs, maar is dat genoeg? En kan mijn processor dat aan? Is mijn beeldscherm upgraden nuttig(van 60HZ naar 144 HZ)
Wat is je budget?
ongeveer 300 euro max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een Intel Core i5-4590 processor. een Nvidia Geforce GTX 750 videokaart en een Dell ST2220L beeldscherm.
Ik speel vooral spellen zoals: PUBG, CS:GO, League of Legends, Overwatch.
Bij voorbaat dank!