Ik wil graag beter geluid bij mijn televisie (lg oled), echter ben ik op gebied van home cinema een leek. In eerste instantie wil ik graag twee goede speakers hebben en later de mogelijkheid hebben om deze uit te breiden met achter speakers/subwoofer. Ik wil het met name gebruiken voor films/series maar ook zeker om muziek af te spelen vanaf telefoon. Van een soundbar was ik niet heel gecharmeerd in de winkel, voorkeur gaat echt naar speakers.
Mijn oog is nu gevallen op de teufel ultima 40 active. Ook zag ik de teufel ultima 40 kombo. In de eerste zit een versterker ingebouwd, bij de tweede zit die er los bij. Wat zijn hier de voor en nadelen van?
Mochten jullie andere tips hebben voor degelijke speakers, dan hoor ik die graag. Budget tussen 750-1000. Alvast veel dank!
Mijn oog is nu gevallen op de teufel ultima 40 active. Ook zag ik de teufel ultima 40 kombo. In de eerste zit een versterker ingebouwd, bij de tweede zit die er los bij. Wat zijn hier de voor en nadelen van?
Mochten jullie andere tips hebben voor degelijke speakers, dan hoor ik die graag. Budget tussen 750-1000. Alvast veel dank!