Hoi allemaal,
Ik ben van plan weer eens wat slechte financiële keuzes te gaan maken. Ik heb namelijk deze build voor high-end gaming bij elkaar gezocht, maar kom er niet uit welke PC case ik er het best omheen kan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met een zo hoog mogelijke FPS, en verder een geschikt systeem hebben voor mogelijk toekomstige hobbies (Streamen, editing). Ik kom van een high-end build af maar wil als game-fanaat gewoon net wat meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zit nu net boven de €3000,- Naast de behuizing wil ik er liever niet heel veel bij optellen, maar voor merkbare verbeteringen is dit wel mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur, waaronder een 1440p 165hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel een goede behuizing om er mee te combineren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed balans tussen koeling en geluidsdemping. Geen budget kastje voor deze build.
Ga je overklokken?
Indien ik er meer performance uit wil halen en de koeling dit toestaan mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?
Advies over een goede behuizing die bij de kwaliteit van de rest van de build past. Verdere opmerkingen of tips over de build zijn ook welkom (Zo ben ik bijvoorbeeld niet helemaal zeker over de RAM keuze, 32GB staat wel vast).
Ik dacht aan de Fractal Meshify C, met dicht zijpaneel indien dit de prestaties bevordert. Ook lijkt de Fractal Define R6 me wel interessant. Ik heb echter weinig kennis over cases en de prestaties die ze het geld waard maken.
Zijn dit prima keuzes, of zijn er volgens jullie betere opties om deze componenten in te gaan bouwen?
Alvast bedankt!
-ietso
Ik ben van plan weer eens wat slechte financiële keuzes te gaan maken. Ik heb namelijk deze build voor high-end gaming bij elkaar gezocht, maar kom er niet uit welke PC case ik er het best omheen kan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p met een zo hoog mogelijke FPS, en verder een geschikt systeem hebben voor mogelijk toekomstige hobbies (Streamen, editing). Ik kom van een high-end build af maar wil als game-fanaat gewoon net wat meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zit nu net boven de €3000,- Naast de behuizing wil ik er liever niet heel veel bij optellen, maar voor merkbare verbeteringen is dit wel mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur, waaronder een 1440p 165hz monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enkel een goede behuizing om er mee te combineren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed balans tussen koeling en geluidsdemping. Geen budget kastje voor deze build.
Ga je overklokken?
Indien ik er meer performance uit wil halen en de koeling dit toestaan mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?
Advies over een goede behuizing die bij de kwaliteit van de rest van de build past. Verdere opmerkingen of tips over de build zijn ook welkom (Zo ben ik bijvoorbeeld niet helemaal zeker over de RAM keuze, 32GB staat wel vast).
Ik dacht aan de Fractal Meshify C, met dicht zijpaneel indien dit de prestaties bevordert. Ook lijkt de Fractal Define R6 me wel interessant. Ik heb echter weinig kennis over cases en de prestaties die ze het geld waard maken.
Zijn dit prima keuzes, of zijn er volgens jullie betere opties om deze componenten in te gaan bouwen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 294,90 | € 294,90 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | € 1.310,66 | € 1.310,66 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3600C16D-32GTZNC | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750i | € 162,99 | € 162,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC2000 1TB | € 164,90 | € 164,90 |
| 2 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 116,- | € 232,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.001,35 | ||
Alvast bedankt!
-ietso
[ Voor 19% gewijzigd door ietso op 26-11-2019 13:59 ]