Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en wat dagelijks gebruik. Heb een 1440 /144Hz monitor gekocht en hoop dat dit een beetje soepel wil met het gekozen systeem.
Speel momenteel wat oudere games (RL en PoE) en wil in de toekomst Borderlands 3 en Red Dead Redemption gaan doen.
Daarnaast hoop ik weer voor de komende jaren goed te zitten qua systeem. Met eventuele uitbreid mogelijkheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000-1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard Muis al in huis
En deze monitor:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren. Echter werkt een AMD videokaart icm het scherm lijkt mij praktisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuk mid range systeem dat op de gekozen monitor soepel kan draaien.
Ga je overklokken?
Momenteel geen plannen om te overclocken. Wellicht de optie in de toekomst maar ik zie geen noodzaak.
Wat verwacht je van ons?
De gekozen onderdelen te beoordelen en eventuele alternatieven/ betere opties te geven.
Dit is de lijst momenteel:
Met name gamen en wat dagelijks gebruik. Heb een 1440 /144Hz monitor gekocht en hoop dat dit een beetje soepel wil met het gekozen systeem.
Speel momenteel wat oudere games (RL en PoE) en wil in de toekomst Borderlands 3 en Red Dead Redemption gaan doen.
Daarnaast hoop ik weer voor de komende jaren goed te zitten qua systeem. Met eventuele uitbreid mogelijkheden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000-1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard Muis al in huis
En deze monitor:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | AOC CQ32G1 Zwart | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 299,- | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren. Echter werkt een AMD videokaart icm het scherm lijkt mij praktisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Leuk mid range systeem dat op de gekozen monitor soepel kan draaien.
Ga je overklokken?
Momenteel geen plannen om te overclocken. Wellicht de optie in de toekomst maar ik zie geen noodzaak.
Wat verwacht je van ons?
De gekozen onderdelen te beoordelen en eventuele alternatieven/ betere opties te geven.
Dit is de lijst momenteel:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 191,- | € 191,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,90 | € 444,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C | € 82,28 | € 82,28 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 106,26 | € 106,26 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.101,37 | ||